roelgriend Geplaatst: 26 februari 2017 Rapport Geplaatst: 26 februari 2017 hallo, ik heb lspdfr gedownload heb het in mijn gta map gesleept alleen als ik het wil opstarten staat er gta werkt niet wat moet ik doen??? Reageren
Votair Geplaatst: 26 februari 2017 Rapport Geplaatst: 26 februari 2017 Hallo en welkom op het forum! Probeer GTA eens op te starten via de zogehete ''RAGEPluginHook.exe.'' Deze kun je vinden in de GTA V map. Als GTA helemaal geladen is, dus als je in de story zit, druk op F4 en typ: LoadPlugin “LSPD First Response.dll” LET OP: Je moet het rode gedeelte helemaal overnemen! Ik hoop je hierbij genoeg geholpen te hebben. Mocht je nog een vraag hebben, stel hem dan hier. Reageren
DavyTheBeast040 Geplaatst: 3 maart 2017 Rapport Geplaatst: 3 maart 2017 Op 27-2-2017 om 00:17, Votair zei: Hallo en welkom op het forum! Probeer GTA eens op te starten via de zogehete ''RAGEPluginHook.exe.'' Deze kun je vinden in de GTA V map. Als GTA helemaal geladen is, dus als je in de story zit, druk op F4 en typ: LoadPlugin “LSPD First Response.dll” LET OP: Je moet het rode gedeelte helemaal overnemen! Ik hoop je hierbij genoeg geholpen te hebben. Mocht je nog een vraag hebben, stel hem dan hier. hallo ik heb een vraag is lspdfr mogelijk op de xbox one??? alvast bedankt Reageren
Votair Geplaatst: 3 maart 2017 Rapport Geplaatst: 3 maart 2017 Op dit moment is het niet mogelijk om legaal LSPDFR op de Xbox One te installeren. Reageren
tommie1989 Geplaatst: 4 maart 2017 Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 wil het ook bij èèn ilegale versie? want ik krijg de fout van The current game version is not supported. Installed game version: 678 Latest game version: 944 Supported game versions: 791 The installed game version (678) is not supported. This build of RAGE Plugin Hook is made for version 791. Reageren
Votair Geplaatst: 4 maart 2017 Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 Klik rechts op het icoontje van het spel -> properties -> local files -> verify game cache Reageren
tommie1989 Geplaatst: 5 maart 2017 Rapport Geplaatst: 5 maart 2017 10 uur geleden, Votair zei: Klik rechts op het icoontje van het spel -> properties -> local files -> verify game cache dank je wel voor het antwoord maar dan krijg ik het volgende te zien ragehookplugin werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht en dan sluit hij hem automatisch Reageren
DavyTheBeast040 Geplaatst: 5 maart 2017 Rapport Geplaatst: 5 maart 2017 Op 3-3-2017 om 21:54, Votair zei: Op dit moment is het niet mogelijk om legaal LSPDFR op de Xbox One te installeren. Oke bedankt en illegaal kan het wel?? Zou je mij dan willen vertellen hoe dat moet Reageren
Votair Geplaatst: 5 maart 2017 Rapport Geplaatst: 5 maart 2017 6 uur geleden, DavyTheBeast040 zei: Oke bedankt en illegaal kan het wel?? Zou je mij dan willen vertellen hoe dat moet Ik bedoel natuurlijk dat het illegaal niet mogelijk is. Reageren
Votair Geplaatst: 5 maart 2017 Rapport Geplaatst: 5 maart 2017 8 uur geleden, tommie1989 zei: dank je wel voor het antwoord maar dan krijg ik het volgende te zien ragehookplugin werkt niet meer er wordt naar een oplossing gezocht en dan sluit hij hem automatisch Heb je RageHook al geupdate? Reageren
tommie1989 Geplaatst: 5 maart 2017 Rapport Geplaatst: 5 maart 2017 Ik heb vandaag de gta V LEGAAL gekocht ben hem nu aan het installeren.. zal vanavond kijken als die het wel doet. met lspdfr en de nieuwe ragehook Reageren
tommie1989 Geplaatst: 5 maart 2017 Rapport Geplaatst: 5 maart 2017 (bewerkt) naar langs instaleren en updates downloaden heb ik hem geinstaleerd maar het werkt niet niet. krijg nog steeds dezelfde fout en dat met 1 originele gta 5 En heb de nieuwste versie van ragehookplugin rage plugin hoor open alpha v 0.50.1044.10171 Bewerkt: 5 maart 2017 door tommie1989 Reageren
tommie1989 Geplaatst: 7 maart 2017 Rapport Geplaatst: 7 maart 2017 Naar lang dingen uitzoeken en updaten werkt de plugin.. Alleen de uitvechten met de mods. Dat als ik E in druk dat de sirene en de database politie computer aangaan want dat moet je ff configureren Maar hoe??? Reageren
Votair Geplaatst: 7 maart 2017 Rapport Geplaatst: 7 maart 2017 5 uur geleden, tommie1989 zei: Naar lang dingen uitzoeken en updaten werkt de plugin.. Alleen de uitvechten met de mods. Dat als ik E in druk dat de sirene en de database politie computer aangaan want dat moet je ff configureren Maar hoe??? Misschien heb je hier wat aan: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=465621075 Reageren
SilverRST Geplaatst: 13 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2017 (bewerkt) Rage Plugin Hook is lastig, veel drama en teveel bestandjes en weinig scripts mods zijn gemaakt voor dat. Zou nice zijn als het ook voor ScriptHookV gemaakt is en daarmee is de kans dat het goed werkt vele malen groter. En ik heb overigens de legale DVD versie. Nog steeds drama. Misschien is het in botsing met de overige script mods voor ScripthookV maar dat is niet het waard om alles een voor een te gaan testen. Bewerkt: 13 oktober 2017 door SilverRST Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.