Aydnt Geplaatst: 1 maart 2017 Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 Hallo, ik had een appartement met 10 autos erin en wou er nog een der bij, ipv dat er bij moest doen heb ik mn oude verkocht, maar in mn nieuwe huis konden er maar 2 autos bij in. Ik heb weer een appartement gekocht met 10 autos maar nu kan ik mijn autos niet terug vinden. hoe krijg ik ze weer terug. ajb help me heb er echt veel aan gedaan om dat allemaal te kopen. ik hoop niet dat ze verwijderd zijn. groet, AydnT Reageren
nolms Geplaatst: 1 maart 2017 Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 Als je jou huis met die 2 auto garage nog hebt moet je de mechanic bellen en die garage selecteren, als het goed is staan je auto's in storage en kun je ze bij je laten bezorgen. Je kunt ze dan weer in je nieuwe garage rijden. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 maart 2017 Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 (bewerkt) Dat is net zoiets als een huis verkopen waar je een kluis in hebt laten staan met heel veel geld, de nieuwe eigenaar haalt de kluis leeg en verkoopt het huis weer door. Nadat jij dat appartement had verkocht (met die 10 auto's) zijn die auto's weggehaald / verdwenen. En terug kopen gaat dan zonder die auto's ... ben ik bang. Ik denk dat je weer opnieuw kan beginnen met die auto's. Edit: zo te lezen heb je mazzel met die mechanic van je. Bewerkt: 1 maart 2017 door _KoE_Mzungu Reageren
Aydnt Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 Wow dat hoop ik ik ga het nu meteen proberen, had er zo veel missies voor gedaan. opnieuw sparen lukt niet, was een jaar mee bezig Reageren
Votair Geplaatst: 1 maart 2017 Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 (bewerkt) Als je je appartement downgrade naar een garage voor 2 wagens, gebeurt er niets met de andere auto's, zij zullen niet toegankelijk zijn omdat er geen ruimte beschikbaar is in de garage om ze op te slaan. Mechanic kan dus ook niet de auto's bij je afleveren als je erom vraagt, maar ze kunnen wel de andere 2 leveren. De oplossing is: Koop een garage voor 10 auto's en nadat je dat hebt gedaan zullen al je auto's weer beschikbaar zijn. Ze zijn niet helemaal verdwenen als het goed is. Bewerkt: 1 maart 2017 door Votair Reageren
Aydnt Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 Ze zeggen dat ik ze later moet bellen, dus er is niks daar? of moet ik eerst naar die kleinere garage rijden? Heb ik gedaan maar nee ze staan er niet in, ik begrijp er niks meer van Reageren
Votair Geplaatst: 1 maart 2017 Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 Downgrade je appartement naar een 2 car garage, dan gebeurt er niets mee. EDIT: Koop een 10 car garage en als het goed is het probleem opgelost. Ik wil je best helpen om geld te verdienen. Mijn PSN: Votair (mocht je op PS4 spelen) Reageren
nolms Geplaatst: 1 maart 2017 Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 Normaal als je van een 10 auto garage naar een kleinere downgrade dan gaan de overige vehicles in storage en kan je mechanic die nog wel naar je toe brengen maar ik ben bang dat er bij jou is fout gegaan dan. Reageren
Aydnt Geplaatst: 1 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 Woww supeerrr bedankt echt waar ben jullie dankbaar mensen😁 het is me gelukt, pas wanneer je buiten bent, kun je hem laten bezorgen maar het is wel om de 5 min. Votair, helaas speel ik nog op ps3, ben van de week jarig ik verwacht ps4 van mn familie😜 Gr. Reageren
Votair Geplaatst: 1 maart 2017 Rapport Geplaatst: 1 maart 2017 Fijn dat het gelukt is. Nog een fijne avond! Reageren
Aydnt Geplaatst: 2 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2017 2 uur geleden, Votair zei: Fijn dat het gelukt is. Nog een fijne avond! Hartstikke bedankt wederzijds👍 Reageren
Smokybob Geplaatst: 6 januari Rapport Geplaatst: 6 januari Hallo ik heb een vraag gisteren had ik men elegy custum nog heb deze niet verkomt of is niet kapot gegaan maar tog vind ik deze nergens terug iemand die kan helpen Reageren
Smokybob Geplaatst: 6 januari Rapport Geplaatst: 6 januari 3 minuten geleden, Smokybob zei: Hallo ik heb een vraag gisteren had ik men elegy custum nog heb deze niet verkocht of is niet kapot gegaan maar tog vind ik deze nergens terug iemand die kan helpen Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 januari Rapport Geplaatst: 6 januari 100% zeker dat deze niet kapot is gegaan? Murs Mutual dus dubbel gecheckt. Zelfde geldt voor al je garages. Die allemaal gecheckt? Ik heb ook dusdanig veel garages dat ik wel eens iets ‘kwijt’ raak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.