iLoveGta Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 hey, ik heb hier al horen zeggen als je een spel wilt hebben waar je op je benzine moet letten dat je zoals iets als het spel mafia moet kopen en ik heb dat ook gedaan en nu weet ik niet wanneer je tank leeg is of vol en waar je naar een tankstation kan gaan en hoe je de tank moet bij vullen ... dus hoe moe dit???? thx 4 helping me grtzzzzzzzz Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Het is beste is om er altijd bij te zetten om welke versie het gaat. PS2 , PC etc. Maar op de PC weet ik er wel iets van. Als je wilt zien hoeveel benzine je nog hebt, moet je links onderin kijken(zie foto) Om te kunnen tanken moet je naar een tankstation rijden die ook op de map is aangegeven. Als je daar dan bent moet je op Enter drukken en dan vraagt iemand of hij hem ''vol moet gooien''. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Eh, Mazzeltje, die pijl van jou wijst niet de benzine aan, maar het aantal kogels dat je hebt. Als je wilt weten hoeveel benzine je nog hebt, moet je volgens mij letten op de meter op het dashboard. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 het is voor de ps2 maar ik heb het ondertussen al uitgevist : rechts onderaan zie je hoeveel je km/uur is en daar onder is er nog een klein rondje en als de pijl gans rechts staat is de tank gans vol en als hij gans links staat is hij leeg en dan moet je gewoon naar een tankstation rijden en er gewoon naast staan . Zo heb ik het uitgevist maar toch bedank om me te helpe Reageren
Mania-92 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Hoe stap je uit je auto? Ik ben nu bij een missie dat ik bij zo'n bar alle auto's op de parking moet vernietigen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Verplaats naar: Overige Genre's. Back To Topic Now! :'D Reageren
kortman_8 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Hoe stap je uit je auto? Ik ben nu bij een missie dat ik bij zo'n bar alle auto's op de parking moet vernietigen. En als je het op de pc hebt is het 2 keer RMB. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.