Dexist Geplaatst: 4 maart 2017 Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 Rocket League Toernooi #1: De Voorrondes Via random.org heb ik jullie ingedeeld in twee poules: Poule A Poule B 1 Crypteq 1 Kaiskillzz 2 LionOfHolland 2 3L1077 3 Dexist 3 MovieGamer 4 FrankyFourFingers 4 Votair 5 _Night-Men_ 5 Danger_Dog_Guy_7 Jullie gaan nu een wedstrijd spelen tegen iedereen in je poule, elke wedstrijd zal bestaan uit 4 rondes, een "Best of Four" systeem. Hierbij kan dus worden gewonnen, verloren maar ook gelijk worden gespeeld. Het schema voor de wedstrijden is als volgt: Poule A Uitslag Poule B Uitslag A1 Crypteq - LionOfHolland 0-1 B1 Kaiskillzz - 3L1077 0-3 A2 Crypteq - Dexist 0-1 B2 Kaiskillzz - MovieGamer 1-3 A3 Crypteq - FrankyFourFingers 0-1 B3 Kaiskillzz - Votair 3-1 A4 Crypteq - _Night-Men_ 0-1 B4 Kaiskillzz - Danger_Dog_Guy_7 1-0 A5 LionOfHolland - Dexist 0-4 B5 3L1077 - MovieGamer 3-0 A6 LionOfHolland-FrankyFourFingers 2-2 B6 3L1077 - Votair 0-1 A7 LionOfHolland - _Night-Men_ 4-0 B7 3L1077 - Danger_Dog_Guy_7 1-0 A8 Dexist - FrankyFourFingers 3-1 B8 MovieGamer - Votair 1-0 A9 Dexist - _Night-Men_ 3-0 B9 MovieGamer - Danger_Dog_Guy_7 0-1 A10 FrankyFourFingers - _Night-Men_ 3-1 B10 Votair - Danger_Dog_Guy_7 1-0 De wedstrijden hoeven niet op volgorde te worden gespeeld. Jullie moeten onderling afspreken wanneer je de wedstrijd gaat spelen. De uitslag dient te worden doorgegeven middels een PB, jullie krijgen allemaal een PB van ons waar in je alle standen gaat doorgeven, per wedstrijd geven jullie allebei de stand door. We vertrouwen op jullie eerlijkheid, maar om problemen te voorkomen vragen we jullie om van elke stand even een foto of screenshot te maken! Deze kan worden opgevraagd als er verschillende standen worden doorgegeven door verschillende personen uit één wedstrijd. De standen worden in de bovenstaande tabel geüpdatet zodra deze beschikbaar is. Jullie krijgen 2 weken de tijd om deze wedstrijden te spelen, loop je tegen een tijdsprobleem aan, laat ons dat op tijd weten. Posten in dit topic is uiteraard toegestaan, maar probeer om de afspraken als het even kan via PB of andere wegen te maken. Heb je nog een vraag of zijn er onduidelijkheden, schroom dan zeker niet om het hier te vragen. Als je een wedstrijd moet spelen tegen iemand uit de organisatie, dan kun je die afspraak het beste regelen in de PB waar je ook je standen doorgeeft(daar zit de volledige organisatie in). Zijn de voorrondes afgelopen? Dan zullen de eerste 2 per poule doorstromen naar de halve finale! Succes en veel plezier, De organisatie. Forumnaam + Rocket League naam: Spoiler Forumnaam Rocket League Naam Dexist Dexist (PC) KaiSkillzz Alaska1001 (PS4) 3L1077 3L1077 (PC) _Night-Men_ DeNeus21 (PS4) Votair Votair (PS4) MovieGamer Nipa88 (PS4) FrankyFourFingers TheRealGoldenKid(PS4) Danger_Dog_Guy_7 Danger_Dog_Guy_7(PS4) Crypteq LionOfHolland Crypteq LionOfHolland (PS4) Schema om de standen door te geven: Spoiler voorbeeldje: Gespeelde wedstrijd: A1 Deelnemers Piet Sjaak Ronde 1/4 1 8 Ronde 2/4 4 3 Ronde 3/4 5 1 Ronde 4/4 7 1 eindstand 3 1 Template: Gespeelde wedstrijd: Deelnemers Naam Naam Ronde 1/4 # # Ronde 2/4 # # Ronde 3/4 # # Ronde 4/4 # # eindstand # # Reageren
Dexist Geplaatst: 4 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 Tussenstand Voorrondes Poule A Naam gespeeld winst gelijk verlies punten _Night-Men_ 4 1 0 3 2 Crypteq ** 4 0 0 4 0 Dexist 4 4 0 0 8 FrankyFourFingers 3 2 1 1 5 LionOfHolland* 3 2 1 1 5 *Gaat door op doelsaldo Poule B Naam gespeeld winst gelijk verlies punten 3L1077 4 4 0 0 8 Danger_Dog_Guy_7** 4 0 0 4 0 KaiSkillzz 4 2 0 2 4 MovieGamer 4 3 0 1 6 Votair 4 1 0 2 2 De Winnaars Eerste plek poule A: @Dexist Tweede plek poule A: @LionOfHolland Eerste plek poule B: @3L1077 Tweede plek poule B: @MovieGamer In de voorrondes worden er per persoon 4 wedstrijden gespeeld (elke bestaande uit 4 potjes, best of four) Winst = 2 punten Gelijk = 1 punt Verlies = 0 punten ** Deze heren zijn afgevallen, de tegenstanders hebben een automatische winst gekregen. Poule A doelsaldo Poule B doelsaldo Crypteq -15 Kaiskillzz -15 LionOfHolland 12 3L1077 58 Dexist 72 MovieGamer -19 FrankyFourFingers 2 Votair -24 _Night-Men_ -71 Danger_Dog_Guy_7 0 na 7 wedstrijden na 3 wedstrijden Poule A winst losse wedstrijden Poule B winst losse wedstrijden Crypteq 0 Kaiskillzz 4 LionOfHolland 6 3L1077 7 Dexist 14 MovieGamer 4 FrankyFourFingers 6 Votair 1 _Night-Men_ 1 Danger_Dog_Guy_7 0 na 7 wedstrijden na 3 wedstrijden Reageren
Dexist Geplaatst: 4 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 Halve Finales Halve Finale #1 Eerste Poule 1 = @Dexist vs Tweede Poule 2 = @MovieGamer Uitslag 3 - 0 Dexist is door naar de finale!!! MovieGamer gaat door naar de kleine finale en zal strijden om de derde plek. Halve Finale #2 Eerste Poule 2 = @3L1077 vs Tweede Poule 1 = @LionOfHolland Uitslag 4 - 0 3L1077 is door naar de finale!!! LionOfHolland gaat door naar de kleine finale en zal strijden om de derde plek. De halve finales zullen worden gespeeld volgens een best of five systeem. Je gaat dus 1 wedstrijd van 5 potjes spelen, de eerste die 3 of meer potjes heeft gewonnen is de winnaar. De winnaars stromen vanzelfsprekend door naar de grote finale en de verliezers naar de kleine finale. Reageren
Dexist Geplaatst: 4 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2017 Finales Grote Finale @3L1077 vs @Dexist Uitslag 2-5 Winnaar = Dexist Kleine Finale @LionOfHolland vs @MovieGamer Uitslag 5-0 Winnaar = LionOfHolland De finales zullen worden gespeeld volgens een best of seven systeem. Je gaat dus 1 wedstrijd van 7 potjes spelen, de eerste die 4 of meer potjes heeft gewonnen is de winnaar. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 5 maart 2017 Rapport Geplaatst: 5 maart 2017 (bewerkt) Iedereen die in de poule tegen mij moet. Moet even wat belangrijks doorgeven. De laatste week van de poulefase. (13-03 t/m 18-03) Ben ik er alleen in de avonduren NA 20:00 uur, want die week namelijk vakantie en dan ochtend+middag weg. Bewerkt: 5 maart 2017 door MovieGamer Reageren
Dexist Geplaatst: 5 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2017 Goed dat je dat even doorgeeft! Mochten er toch problemen met de tijd komen, dan kan er zeker wat geregeld worden. Reageren
Dexist Geplaatst: 7 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2017 Vijf wedstrijden zijn er momenteel gespeeld! Gaat het iedereen lukken binnen twee week om de wedstrijden te spelen? Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 7 maart 2017 Rapport Geplaatst: 7 maart 2017 Misschien de volgende keer een iets andere opzet? Ik won net mijn 1e pot tegen nightmen met 9-0. Dan weet je al bijna zeker dat je alle potjes gaat winnen en het lijkt mij best vervelend dat je dan nog 3 keer afgemaakt moet worden Reageren
Dexist Geplaatst: 7 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2017 Klopt maar dat houd je toch aangezien het een eerste toernooi is, waar in je om het zo maar te zeggen het kaf van het koren moet scheiden. Bij volgende toernooi's kan gekeken worden naar een klasse indeling, waarin we mensen indelen om de eerder behaalde resultaten. Wel kan je nu zo doen, maar dat is aan de verliezen de partij om te zeggen van "Joh ik ga dit dus echt niet winnen, hier bij gooi ik de handdoek in de ring" (alware het forfeit wat ook in het spel zit), en is de stand dus 1-0 voor de winnaar. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 7 maart 2017 Rapport Geplaatst: 7 maart 2017 51 minuten geleden, LionOfHolland zei: Misschien de volgende keer een iets andere opzet? Ik won net mijn 1e pot tegen nightmen met 9-0. Dan weet je al bijna zeker dat je alle potjes gaat winnen en het lijkt mij best vervelend dat je dan nog 3 keer afgemaakt moet worden Ik vond het anders wel gezellig. Reageren
Dexist Geplaatst: 10 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2017 Even een doelsaldo tabel er bij gezet. Lukt het in poule B allemaal binnen de tijd nog? Of hebben jullie meer tijd nodig,@3L1077@MovieGamer@KaiSkillzz@Votair@Danger_dog_guy_7? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 maart 2017 Rapport Geplaatst: 10 maart 2017 @MovieGamer en ik gaan zondag avond de strijd met elkaar aan Reageren
MovieGamer Geplaatst: 10 maart 2017 Rapport Geplaatst: 10 maart 2017 (bewerkt) Ik ben gisteravond helemaal weggespeeld. Moet vaker 1 vs 1 matches spelen, want ben 3 vs 3 gewend en daar kan je nog fouten veroorloven. Bewerkt: 10 maart 2017 door MovieGamer Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 10 maart 2017 Rapport Geplaatst: 10 maart 2017 Ik kan zondagmiddag ook wel spelen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 maart 2017 Rapport Geplaatst: 10 maart 2017 12 minuten geleden, KaiSkillzz zei: Ik kan zondagmiddag ook wel spelen Wij moeten ook tegen elkaar right? Heb je morgen middag/avond tijd daarvoor? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.