Kaitjee98 Geplaatst: 10 maart 2017 Rapport Geplaatst: 10 maart 2017 46 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei: Wij moeten ook tegen elkaar right? Heb je morgen middag/avond tijd daarvoor? Zekers, morgenavond Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 maart 2017 Rapport Geplaatst: 10 maart 2017 Is top, spreek je er verder wel over op whatsapp. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 maart 2017 Rapport Geplaatst: 12 maart 2017 Ik schrijf me bij deze uit. Heb hier helemaal geen tijd en zin meer voor. Heb een wedstrijd gespeeld en weet nu al dat dit niet goed is voor mijn gezondheid. Tot de volgende, als we 4v4 doen. Reageren
Dexist Geplaatst: 13 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2017 13 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei: Ik schrijf me bij deze uit. Heb hier helemaal geen tijd en zin meer voor. Heb een wedstrijd gespeeld en weet nu al dat dit niet goed is voor mijn gezondheid. Tot de volgende, als we 4v4 doen. Jammer dat je opgeeft. Maar ja volgende keer weer een kans! -Achter de schermen zal worden beslist wat er nu met poule B gebeurt. Maar ga vooral verder met jullie wedstrijden. Reageren
Dexist Geplaatst: 14 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2017 Even een update: Danger_Dog_Guy_7 heeft opgegeven. Hierdoor is poule B 1 man kleiner geworden, maar het gaat gewoon verder als normaal. De wedstrijden tegen DDG7 worden nu automatische gewonnen door de spelers die nog in het spel zitten, wat resulteert in dat iedereen nu al minimaal 2 punten en één maal winst heeft behaald, woohoo! Voor poule B resteren nu nog 4 wedstrijden, maken jullie snel de afspraken@Votair @MovieGamer @3L1077 en @KaiSkillzz? In poule A resteert nog de wedstrijd tussen @FrankyFourFingers @_Night-Men_ De wedstrijden van @Crypteq komen mogelijk nog te vervallen, hij heeft problemen met zijn PC en Xbox. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 maart 2017 Rapport Geplaatst: 17 maart 2017 Op doelsaldo eruit Gefeliciteerd @LionOfHolland & @Dexist! Reageren
Dexist Geplaatst: 17 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 17 maart 2017 Yup, zolang @Crypteq niet speelt zal dat de uitkomst zijn van Poule A! Poule B is nog niet helemaal beslist, daar moet nog een drietal wedstrijden worden gespeeld. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 18 maart 2017 Rapport Geplaatst: 18 maart 2017 Had niet verwacht dat ik door zou gaan! Toch maar goed dat ik tegen night men nog zoveel mogelijk heb proberen te scoren Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 maart 2017 Rapport Geplaatst: 18 maart 2017 (bewerkt) MovieGamer en ik gaan om 15:00 spelen. Hoe het met de wedstrijd tussen Eli en Votair gaat weet ik niet... Ik neem aan het iedereen automatisch 1x gewonnen heeft omdat DDG7 ermee is gestopt? Edit: Laat maar, zie het al staan. Bewerkt: 18 maart 2017 door KaiSkillzz Reageren
Dexist Geplaatst: 18 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 18 maart 2017 Top. Zal later vandaag updaten. Eli - Votair moet nog en Moviegamer - Votair. Reageren
Dexist Geplaatst: 19 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2017 Nog één wedstrijd te gaan. @MovieGamer - en @Votair moet nog worden gespeeld. Crypteq is afgevallen. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 19 maart 2017 Rapport Geplaatst: 19 maart 2017 @Dexist Wij spelen morgenavond. Reageren
Dexist Geplaatst: 20 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 20 maart 2017 13 uur geleden, MovieGamer zei: @Dexist Wij spelen morgenavond. dan kunnen daarna de halve finales gaan beginnen, info volg nog. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2017 De voorrondes zijn afgelopen! De halve Finales beginnen! Kijk voor het schema hier! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.