JasonStatham Geplaatst: 7 maart 2017 Rapport Geplaatst: 7 maart 2017 Ik kwam er gister achter dat GTA en 2 kennelijk ook op de Game Boy Color zijn gereleased. Voor de eerste GTA kwam de release op GBC ongeveer twee jaar later dan toen de eerste versie verscheen en GTA2 verscheen ook een jaar later op de GBC, ongeveer een half jaar nadat het spel ook uitkwam op het aardig mislukte Sega Dreamcast. De games schijnen op de GBC niks aan te zijn en het ziet er ook wel wat vreemd uit: Ik kwam deze op IGN van GTA2 (GBC-versie) waar het een 4 scoort. Controls schijnen verschrikkelijk te zijn en de interface is ook niet best. Heeft iemand die shit ooit op de Game Boy Color gespeeld? Reageren
Dexist Geplaatst: 7 maart 2017 Rapport Geplaatst: 7 maart 2017 Nee, niet op de GBC maar wel op een emulator op mijn mobiel. Maar speelt slecht :P. Auto besturen gaat nou toch niet echt van een leien dakje, wat toch wel een belangrijk aspect is Reageren
PrioX Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2017 Ik heb GTA2 op de GBC gespeeld. En inderdaad, het was niet bepaald goed. Het speelde totaal niet lekker. Twee foto's van het doosje: Reageren
Dexist Geplaatst: 24 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2017 Heb ook het idee dat het gewoon geport is omdat het kon , maar ja wel een must voor een verzamelaar natuurlijk! Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 25 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2017 Hoeveel heb je ervoor betaald, als ik vragen mag? Ben wel benieuwd. Reageren
PrioX Geplaatst: 25 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2017 15 minuten geleden, Foreigner97 zei: Hoeveel heb je ervoor betaald, als ik vragen mag? Ben wel benieuwd. Ik denk dat ik het spel een jaar of 14 geleden gekocht heb op een rommelmarkt. Als ik het me goed herinner heb ik er rond de 3 euro voor betaald. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 25 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2017 Oh wauw. Gave vondst! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.