Jump to content

html/php: site hulp

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand me helpen?

Ik wil graag een Nederlandse Forum installeren. Ik heb al een account bij Wyger.nl. Maar nu heb ik het Forum pakket bij invisionnederland ofzo gedownload, en ik wil graag weten:

1. Hoe moet ik het naar die wyger account sturen.

2. Wat moet ik eraan veranderen.

3. Hoe moet het werken?

Alvast bedankt!

• Reacties 707
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Argon

46

• marcootje

46

• NickyHendriks

36

• Donald F. Duck

34

Geplaatst:

Beste, je moet eerst de FTP(log in en open het dan) alles uploaden.

Ik raadt aan om de files die je moet uploaden naar 1 zip file te compressen.

Wyger pakt het automatisch uit voor je.

Open dan www.wyger.nl/usr/username*/install.php

*username vervangen door de naam die je bij wyger hebt gekozen.

Nog vragen,zeg het hier of PM me!

Geplaatst:

Ja, maar ik weet geeneens welke files ik moet uploaden.

Want de readme doet het niet. Ik heb een trial pakket gedownload van invisionnederland.

Geplaatst: (bewerkt)

Euhh...alles. :{

@bigG, ik snap je vraag niet helemaal. Kan je misschien een voorbeeldje tonen wat je precies bedoelt? :?

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:
Maar dan herhaalt hij toch alle plaatjes niet?

Kan je ook instellen dat hij alleen dat bepaalde plaatje niet herhaalt?

hij doet nou alleen dat plaatje niet ;)

Lol, ik had niet gezien dat de naam van het plaatje erin stond. :bonk:

Hij doet het nog steeds niet, dit is wat ik heb van html tot /tabel:

<html>
<head <style type="text/css">
.left {
background-image: url(left.gif);
background-repeat: no-repeat;
height: 399px;
width: 108px;
}

</style>>
<title>Annoybotgames, Lost In The Jungle nl</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<body bgcolor="#000000" link="#333333" vlink="#333333" alink="#666666" leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0">
<center>
<table id="Table_01" width="600" height="500" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" <td class="left">>

Bewerkt: door bigG
Geplaatst:

Kan jij wel tabellen maken :schater: .

<table id="Table_01" width="600" height="500" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"><tr><td class="left">je tekst</td></tr>/table>

Geplaatst:

Ik niet, de maker van de template die ik gebruikt heb dus ook niet, in ieder geval bedankt voor je hulp, ik ga het uitproberen.

Heb je het tegen mij?

Ja, ik had het tegen jouw. Ik wil ook best wel helpen hoor als het niet lukt, moet je me maar even PMen.

Geplaatst:

Ach, als iets makkelijk is is het wel hmtl :D. Er bestaan ook vele prgramma's waarmee je heel makkelijk je pagina kan editten, zoals Frontpage of Dreamweaver....

Geplaatst:
Ach, als iets makkelijk is is het wel hmtl :D . Er bestaan ook vele prgramma's waarmee je heel makkelijk je pagina kan editten, zoals Frontpage of Dreamweaver....

Toch zal je altijd nog wel eens in de html scripts duiken, en je zal dus altijd nog altijd een html cursus doen. Dat is het nadeel van die programma's, sommige leren aan dat je alles kan maken in zo'n programma maar bij afbeeldingen en zo gaat het dan altijd mis. Dus ik vertrouw niet helemaal 100% op zulke programma's, en wat is leuker dan old school uren bezig te zijn met kladblok :schater: .

Geplaatst:

Jongens ik had even een vraag,

is het waar dat je bij FreeWebs (Advanced dus niet Beginner) maar 40 pagina's exclusief plaatjes kan uploaden? Ik heb daar al een account maar daar heb ik bijna 40 paginas en een paar plaatjes.

Ik heb het over de Advanced.

Jongens ik had even een vraag,

is het waar dat je bij FreeWebs (Advanced dus niet Beginner) maar 40 pagina's exclusief plaatjes kan uploaden? Ik heb daar al een account maar daar heb ik bijna 40 paginas en een paar plaatjes.

Ik heb het over de Advanced.

Ja, lees uit de disclaimer

Other restrictions apply to all non-premium accounts including a maximum limit of 50 files per account.

En dan gebeurt dit:

sites older than 14 days that have not signed up for any premium services or registered a domain name will automatically have banner advertisements inserted at the top of the site.
Je site wordt vol reclame gepropt

;) , wordt het toch tijd voor een betaalde host

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...