Jump to content

html/php: site hulp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oei. :-(

Weet iemand een goede gratis hosting zonder reclame en zoiets netals Freewebs waarin je makkelijk HTML in kan voegen en ook zonder HTML je site kan editten? :Y

Alvast bedankt!

EDIT:

Nu heb ik op de Freewebs site dit gevonden:

Freewebs is a private service which provides free web hosting. We offer our free members up to 40MB of web space, and many site building, editing, and promotion tools. Freewebs reserves the right to cancel any account for any reason or no reason at all. Freewebs provides web hosting to any site that abides to our terms and conditions. Freewebs reserves the right to change the terms and conditions at any time. Freewebs users are entirely liable for all activities conducted through your account.

Ik denk dus dat ze members bannen als ze boven de 40 MB zijn, en niet de 40 pagina's! :)

Toch? _O_

Bewerkt: door Gangsta
  • Reacties 707
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Argon

46

• marcootje

46

• NickyHendriks

36

• Donald F. Duck

34

Geplaatst:

Ik raad geocities aan als je een makkelijke site edittor wilt bij je hosting, hier is echter wel reclame bij. Wyger.nl is echter zonder reclame, maar hier moet je zelf alles schrijven en uploaden. Ik vrees dat ik geen gratis host ken die geen reclame heeft en een handige en makkelijke html editor heeft ingebouwd.

Geplaatst:

Maar ik heb dit gevonden:

Freewebs is a private service which provides free web hosting. We offer our free members up to 40MB of web space, and many site building, editing, and promotion tools. Freewebs reserves the right to cancel any account for any reason or no reason at all. Freewebs provides web hosting to any site that abides to our terms and conditions. Freewebs reserves the right to change the terms and conditions at any time. Freewebs users are entirely liable for all activities conducted through your account.

Ik denk dus dat ze members bannen als ze boven de 40 MB zijn, en niet de 40 pagina's!

Toch?

Geplaatst:

Volgens mij kan je max. 50 files en dan gewoon niets meer todat je iets verwijderd.

En wanneer je de 40 MB hebt overschreden dan wordt je account gebanned.

Maar bij freewebs wordt je account ook gebanned als je de reclame code weghaalt.(die is ergens op freewebs te vinden.)

Geplaatst:

Het is idd aleen boven de 40MB. Maar jij had het over webhosting zonder Reclame en daar gaf ik antwoord op, freewebs heeft reclame :)

Geplaatst:

Oké bedankt, gelukkig wordt ik niet geband want ik heb onder de 40 MB. :'D

Maar ik ken een heleboel Advanced websites die geen link naar Freewebs hebben en die zijn nog steeds niet geband. :?

Best ráár, Freewebs heeft hun zeker niet ontdekt. :D

Geplaatst:

Iid, dit is alleen maar om ze schrik aan te jagen.

Er zijn 10000 en meer sites die dat niet doen.

En de kans is heel klein dat je betrapt wordt. :Y

• 2 weken later...

Weet iemand of je een <hr> (zo'n balkje) verticaal kan laten staat (ik heb <vr> al geprobeerd maar dat lukte niet :schater: )

Bewerkt: door bigG
Geplaatst:

Je kan het zo proberen:

<HR width="1" size="!!hoogte van jouw table!!">

ik zou niet weten of het ook anders kan.

Het werkt ook nog, bedankt.

Maar nu heb ik nog een vraag: ik ben nu met frames aan het werken, allemaal leuk en aardig maar ik moet nu, om links te gebruiken, een aantal van mijn bestanden een target name geven. Dit wordt in de uitleg die ik gebruik in de master gedaan (de .html file waar alle <frame>'s in staan). Alleen ik wil nu linken naar een pagina die niet met frames werken. Hoe moet ik die pagina een name geven zodat ik ernaartoe kan linken?

Bewerkt: door bigG
Geplaatst:

<a href="bestand.html target=...

* _blank (nieuw venster)
* _self (openen in het huidige venster)
* _parent (openen in de "parent frameset")
* _top (openen in een vol venster zonder frames
* name (naam van een frame)

> link</a>

zoiets?

Geplaatst:

Ja, ik had het zelf al gevonden maar vergeten te vertellen :$

Je moet in de links file target_top gebruiken of zoiets.

Geplaatst:

ik heb 'gehoord' dat ik met Dream Weaver een Template van Freewebs kan veranderen ?

maar HOE

dankjewel

Geplaatst:
ik heb 'gehoord' dat ik met Dream Weaver een Template van Freewebs kan veranderen ?

maar HOE

dankjewel

Heb je een standaard layout? want dan is het toch echt niet mogelijk. Het kan alleen als je html kennis hebt, en dan gewoon in dreamweaver je hele eigen site te bouwen. Maar antwoord nou maar eerst mijn eerste vraag.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...