JasonStatham Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 2 uur geleden, Grand Theft Auto TOM zei: Mijn pa kwam gisteren bij zo'n kieswijzer uit op CDA en SGP. En wij moeten helemaal niets, maar dan ook echt niets van Christelijke waarden hebben enzo, haha. Jullie moeten niets van rechtvaardigheid, (naasten)liefde, gelijkheid, ijver, verdraagzaamheid, noem het allemaal maar op? Gelukkig zijn jullie mijn buren niet
NandroDavids Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 19 minuten geleden, FrankyFourFingers zei: Jullie moeten niets van rechtvaardigheid, (naasten)liefde, gelijkheid, ijver, verdraagzaamheid, noem het allemaal maar op? Gelukkig zijn jullie mijn buren niet Ik heb niet helemaal het idee dat hij daar op doelt... Wat betreft de christelijke partijen: ze hebben wat mij betreft genoeg goede standpunten en zeggen ook absoluut verstandige dingen, maar het staat mij erg tegen dat de basis van hun programma een boek is wat voor mij onder fictie valt. Gelukkig zijn er dan ook andere partijen die dezelfde verstandige dingen kunnen zeggen, met een logische beargumentering als achtergrond.
ThunderDuck Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 1 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Jullie moeten niets van rechtvaardigheid, (naasten)liefde, gelijkheid, ijver, verdraagzaamheid, noem het allemaal maar op? Gelukkig zijn jullie mijn buren niet Wat je daar opnoemt zijn niet exclusief christelijke waarden. Die kom je in elke wereldreligie wel tegen.
JasonStatham Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 3 minuten geleden, NandroDavids zei: Ik heb niet helemaal het idee dat hij daar op doelt... Dat denk (en hoop) ik ook, maar het was in ieder geval een lekker inkoppertje op die verkeerd verwoorde statement Wat mij betreft zijn er eigenlijk ook maar 2 daadwerkelijke christelijke partijen in de kamer en dat zijn de SGP en CU. De CDA is al jarenlang (en al helemaal deze campagne) bezig met het wegpoetsen van de C en zonder dat christelijk moraal zou een rechtse stemmer ook gewoon beter af zijn met de VVD.
Cabyon Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 Buma maakt wel inhaalslag nu betreffende die C.
JasonStatham Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 Mooi weggeplukt bij de PVV met zijn scherpe opmerkingen over immigratiebeleid de afgelopen weken en zeker heeft hij ook deze campagne zichzelf mooi als een premier weten af te schilderen. (Al was hij wat mij betreft gisteren wel de verliezer van de avond)
Michael Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 (bewerkt) Ik irriteerde mij nogal aan de houding van Buma gisteren, hij kwam nogal neerbuigend over soms in het debat en ik irriteerde mij eraan hoe hij af en toe door Pechtold heen zat te praten terwijl hij het woord had. Bewerkt: 15 maart 2017 door Asphyxiated
Kaitjee98 Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 Heb op CDA/Buma gestemd vandaag. Het partijprogramma en de houding van het CDA spreken me erg aan, het opkomen voor de middenklasse, en met name de verhalen over normen en waarden. Die zijn in Nederland af en toe helemaal zoek. Ik vond Buma gisteravond jammer genoeg helemaal niet sterk, maar de rest van de verkiezingscampagne heeft hij me toch goed genoeg weten te overtuigen.
Joriz Geplaatst: 15 maart 2017 Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 Ik heb ook weer mijn burgerplicht gedaan. Ben zeer benieuwd naar de uitslag. Wordt denk een lastige kabinetsformatie. We zullen zien of de komende vier jaar Nederland vooruit gaat.
Dexist Geplaatst: 15 maart 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 15 maart 2017 Ook deze stembus is nu gesloten. Verder praten mag hier! De uitslag van deze peiling volgt morgen.
Recommended Posts