Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 maart 2017 Rapport Geplaatst: 12 maart 2017 Beste forumleden, Wij zijn The Criminal Legends. Een crew met een passie voor gamen en GTA spelen. De crew is al een paar jaartjes oud maar nog altijd zeer actief! Maar, wij zoeken leden. Wij willen de crew zo goed mogelijk laten lopen maar ook extra gezellig maken d.m.v veel leden erbij te voegen. De crew bevat al wat forumleden dus je zult vast bekende gezichten tegenkomen! Waar we voor staan Ons doel is om GTA Online leuker te maken. Voor elkaar en met elkaar. We hebben je een hoop lol en gezelligheid te bieden, ook word er maandelijks een crew meeting of special georganiseerd waar altijd hele leuke dingen in worden gedaan. Verder spelen we binnen de crew ook andere games zoals Red Dead Redemption 2, Fortnite en vele andere games. Ieder lid toont ook respect en begrip voor elkaar en helpt of steunt elkaar wanneer nodig, zo weet je ook dat je elkaar kan vertrouwen. Wij zijn niet te beroerd om iemand te helpen met een missie of verkoop van product en staan dus graag voor elkaar klaar. Wat houd de crew in? De crew bevat een hoop gezelligheid, onze crew zou je dus kunnen zien als een grote hechte groep! Ook zijn wij actief op whatsapp d.m.v een groep waar je eventueel ook bij zou kunnen komen als je lid bent. Onze crewkleur is blauw, zoals je waarschijnlijk al gemerkt zou hebben. Onze crew heeft ook een eigen crew voertuig. Dit is de dubsta 6x6. Een grote, ruime pick-up truck met plek voor 6 personen. Welke console we spelen? Playstation 4! Hoe join ik de crew? Je stuurt een berichtje naar @Danger_dog_guy_7 of laat hieronder een reactie achter. Hierin moet je je playstation network (PSN) naam en Social Club naam vermelden. Je krijgt dan via social club een crew invite en een vriendschapsverzoek via playstation network zodat je ook meetings kan bijwonen. Vanaf dat moment ben je lid van The Criminal Legends! Netwerken: Social Club: https://socialclub.r...riminal_legends Instagram: https://www.instagra...iminal_legends/ Crew talk: http://www.gtaforum....ends-crew-talk/ YouTube: https://www.youtube....aOQFyYRAmBNnk-g Whatsapp: Aanvragen bij Danger_dog_guy_7 We hopen je graag terug te zien als lid van The Criminal Legends! Reageren
UselessBattery Geplaatst: 27 november 2017 Rapport Geplaatst: 27 november 2017 Ik wil graag joinen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2017 Kijk maar even in je berichten Reageren
MoTricep Geplaatst: 3 januari 2018 Rapport Geplaatst: 3 januari 2018 (bewerkt) Geachte CEO van de crew, Onlangs heb ik een PS4 aangeschaft, na 11 jaar geen game of een console aangeraakt te hebben. Inmiddels heb ik de fantastische storymode verhaallijn gehaald en overgestapt naar de Online content. Mocht er ruimte beschikbaar zijn, dan zou ik me graag willen aansluiten bij jullie clubje. In ruil daarvoor biedt ik gratis promotie op mijn instagram account (MoTricep) met maar liefst 19+K volgers!https://www.instagram.com/motricep/ Graag een reactie Bewerkt: 3 januari 2018 door MoTricep Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 januari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2018 Hoi @MoTricep, je mag van mij lid worden, maar ons promoten op je Instagram hoeft niet, daar hebben wij onze eigen Instagram voor. Reageren
MoTricep Geplaatst: 5 januari 2018 Rapport Geplaatst: 5 januari 2018 7 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei: Hoi @MoTricep, je mag van mij lid worden, maar ons promoten op je Instagram hoeft niet, daar hebben wij onze eigen Instagram voor. Bedankt voor je reactie! Ben inmiddels al lid van GTAForum crew Maar vooralsnog waardeer ik uw gebaar! Reageren
Pieter3012 Geplaatst: 13 februari 2018 Rapport Geplaatst: 13 februari 2018 Ik wil ook graag joinen. Psn naam: pieter3012 social club: Pieter86 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 13 februari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2018 2 uur geleden, Pieter3012 zei: Ik wil ook graag joinen. Psn naam: pieter3012 social club: Pieter86 Je bent al lid van de crew, alleen je PSN naam lijkt niet te kloppen. Weet je wat dit wel is? Reageren
Nicknicks1996 Geplaatst: 17 april 2018 Rapport Geplaatst: 17 april 2018 Hallo, is er nog een plekje over? Groetjes Nick Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 18 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2018 Ik heb je even een prive berichtje gestuurd Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 4 december 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2018 Hoofdpost geüpdatet. Voorzien van foto's en Red Dead Redemption 2 toegevoegd als 2e platform. TCL is nog altijd opzoek naar leden en open voor spelers van 16 jaar en ouder. Reageren
cindyx0 Geplaatst: 28 december 2018 Rapport Geplaatst: 28 december 2018 (bewerkt) Hi, ik speel niet heel vaak, maar in de vakanties wel nog. Playstationnaam; cindy-boos Social Club naam; cindyxx Bewerkt: 28 december 2018 door cindyx0 Reageren
coolguynl Geplaatst: 29 december 2018 Rapport Geplaatst: 29 december 2018 (bewerkt) Van mij uit ben je welkom. Al weet ik niet wat de rest er van denkt dus @Danger_dog_guy_7 wat denk jij ervan? Bewerkt: 29 december 2018 door coolguynl Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 december 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2018 Heb al een berichtje gestuurd Reageren
Beamer25 Geplaatst: 6 januari 2020 Rapport Geplaatst: 6 januari 2020 Hoi.. wil graag lid worden van de crew.. psn : beamer25 social club: beamer25BE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.