JasonStatham Geplaatst: 4 juli 2017 Rapport Geplaatst: 4 juli 2017 Oeh, ik kijk nooit naar wielrennen en weet er niks van, maar ik had begrepen dat Sagan met afstand favoriet was voor de groene trui Reageren
Dexist Geplaatst: 4 juli 2017 Rapport Geplaatst: 4 juli 2017 man man man. Gelukkig zijn er veel punten te winnen deze ronde, Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2017 Of je nu wel of geen punten voor Sagan had gekregen, het maakt geen verschil: iedereen heeft hem voorspeld voor het groen, uiteraard Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 juli 2017 Rapport Geplaatst: 16 juli 2017 Iedereen zal Sagan wel hebben. Liep een pagina achter. Ik vind het niet erg voor onze vrouwen dat ik Nederland-Noorwegen verkeerd voorspeld heb. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 17 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2017 We zijn inmiddels bijna door de agenda heen die ik aan het begin van het jaar had opgesteld. Hebben jullie nog suggesties of wensen voor sportevenementen om te voorspellen? Reageren
Dexist Geplaatst: 17 juli 2017 Rapport Geplaatst: 17 juli 2017 wereld beker schaatsen, maar dat duurt nog even. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 juli 2017 Rapport Geplaatst: 20 juli 2017 Op 7/17/2017 om 17:04, NandroDavids zei: We zijn inmiddels bijna door de agenda heen die ik aan het begin van het jaar had opgesteld. Hebben jullie nog suggesties of wensen voor sportevenementen om te voorspellen? Rugby League World Cup van 27 oktober t/m 2 december? Weet alleen helemaal niks van rugby Nog een laatste keertje tennis in november/oktober met de ATP/WTA Finals? Darten? Dan zijn het PDC World Grand Prix in oktober en het Grand Slam of Darts wel prima mogelijkheden. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 21 juli 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juli 2017 23 uur geleden, FrankyFourFingers zei: Rugby League World Cup van 27 oktober t/m 2 december? Weet alleen helemaal niks van rugby Nog een laatste keertje tennis in november/oktober met de ATP/WTA Finals? Darten? Dan zijn het PDC World Grand Prix in oktober en het Grand Slam of Darts wel prima mogelijkheden. Nog een keer tennis zorgt wellicht voor een te groot aandeel tennis in de totaalscore, rugby en darts noteer ik zeker even voor het najaar Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 21 juli 2017 Rapport Geplaatst: 21 juli 2017 Als ik het goed heb is er in augustus de EK hockey dames en heren en in december de WK handbal voor vrouwen. In het kader van variatie kan je daar mogelijk nog iets mee. Reageren
Dexist Geplaatst: 25 juli 2017 Rapport Geplaatst: 25 juli 2017 Nait best. Nu maar hopen dat jullie niet zo hoog scoren bij het voetbal Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 juli 2017 Rapport Geplaatst: 25 juli 2017 Punten voor Noorwegen ga ik in ieder geval niet krijgen, maar verder blijft het wat mij betreft bij hopen voor je. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 juli 2017 Rapport Geplaatst: 27 juli 2017 @NandroDavids Bolt zal niet meedoen aan de 200m. Reageren
Dexist Geplaatst: 27 juli 2017 Rapport Geplaatst: 27 juli 2017 ik vul dan wel in dat bolt dan niet wint. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 juli 2017 Rapport Geplaatst: 28 juli 2017 Dat lijkt mij ook de beste keuze. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.