Dexist Geplaatst: 30 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2017 Zat er een aantal keer nét naast, jammer Maar nog tweede :D! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2017 Ik was van plan de Grand Slam of Darts door jullie te laten voorspellen, het enige tv-toernooi met zowel PDC- als BDO-spelers, maar de loting was pas gistermiddag waardoor de inzendtermijn wel erg kort zou worden. In plaats daarvan zullen we dit Sportkenners-jaar afsluiten met het WK Darts Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 november 2017 Rapport Geplaatst: 8 november 2017 Was er enige kans geweest dat we BDO-spelers hadden ingevuld? Het niveauverschil was behoorlijk groot de laatste keer dat ik keek. Reageren
Dexist Geplaatst: 16 november 2017 Rapport Geplaatst: 16 november 2017 Ai ai ai. Nu hopen op beter voorspellingen van mijn kant Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 16 november 2017 Rapport Geplaatst: 16 november 2017 Ach, het zal spannend blijven tot het eind, voor hetzelfde geld verandert de koppositie nog bij het laatste event. En geloof me, dat zou niet voor het eerst zijn. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2017 Op dit moment nog op de agenda voor dit jaar: Deadline 1 december: WK Handbal voor vrouwen Deadline 14 december: WK Darts Deadline 26 december: Olympisch Kwalificatietoernooi schaatsen Vinden jullie dit voldoende en interessant genoeg om mee af te sluiten? De rugbyronde loopt nog natuurlijk. Of moet er nog iets bij? Zo ja, hebben jullie nog suggesties of wensen? Reageren
Dexist Geplaatst: 18 november 2017 Rapport Geplaatst: 18 november 2017 Eerste twee geen idee van, derde is wel een mooie afsluiter Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2017 Wegens vakantie wat te laat om het WK Handbal mee te pakken vrees ik, vind het zonde als iemand door zo'n korte inzendtermijn af moet haken. Zullen we anders nog een rondje voetbalwedstrijden doen? Gewoon wat competitiewedstrijden uit Europa? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 november 2017 Rapport Geplaatst: 28 november 2017 Lijkt me een prima idee. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 december 2017 Rapport Geplaatst: 3 december 2017 16 minuten geleden, NandroDavids zei: Met nog een paar rondes te gaan moeten Thundercover en de rest van de achtervolgers hopen op een misstap van onze koploper... Met darts in het vooruitzicht zou dat zomaar eerder kunnen gebeuren dan je verwacht Reageren
Cabyon Geplaatst: 12 december 2017 Rapport Geplaatst: 12 december 2017 Op 16-11-2017 om 07:48, NandroDavids zei: Veel van jullie met dezelfde voorspelling dus, Cabyon ging in de fout door Ierland boven Denemarken te verkiezen, en Dexist had er slechts twee goed voorspeld: Denemarken en Australië. Zie dit nu pas.. had gegokt dat de Denen moeite hadden met het vechtvoetbal van Ierland en dat de Ieren vervolgens op karakter de Denen zouden verslaan. Door een rommelgoal of zo. Maargoed, ik heb Eriksen overduidelijk onderschat. Wel mooi dat Peru zich heeft gekwalificeerd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.