Barcelona Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik heb hem op pc en ik snap niet welke knop je moet drukken om een pakketje te pakken weet iemand van jullie mischien welke knop je moet drukken om de pakketje heel snel te krijgen? Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 dat krijg je toch uitgelegd als je aan de missie begint.. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Je moet vlak naast de motorrijders gaan rijden en dan staat boven in beeld dat je op linker-control (LCRTL) moet drukken en dan pak je het pakje van de motor af. Succes! Reageren
Barcelona Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Je moet vlak naast de motorrijders gaan rijden en dan staat boven in beeld dat je op linker-control (LCRTL) moet drukken en dan pak je het pakje van de motor af.Succes! maar ik doe het op toetsen bord en waar staat dan LCRTL. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 LCRTL betekend gewoon de control-toets (ctrl) aan de linker kant van je toetsenbord Succes! :'D Reageren
Dri3s Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Je kan ook die motorrijders van hun moto schieten en dan op je gemak het pakje gaan halen. Reageren
Barcelona Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik heb hem gehaald bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.