Koekske Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Goedkoop Jetpack Geen pay to win spel Storyline is het beste van alle GTA series Je kan crouchen (bukken) Je hebt een RIOT watervuurbusje Leuke activiteiten Is maar ongeveer 4 gb (of zelfs minder) Weten jullie er nog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Cheats!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koekske Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Zojuist, FrankyFourFingers zei: Cheats!! is waar! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 6 minuten geleden, Koekske zei: Storyline is het beste van alle GTA series Nou, dat maak je ons toch niet wijs hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koekske Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 4 minuten geleden, Phoenyxar zei: Nou, dat maak je ons toch niet wijs hoor. Gta 5 dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Ik denk dat SA op het vlak van verhaallijn toch wel het slechtst scoort van alle 3D-GTA's. De game is uiteraard vrij uitgebreid en de missies zijn vrij creatief/verschillend, maar het verhaal is op zich maar zwakjes (tot aan Doherty is het nog acceptabel, maar vanaf Toreno wordt het vreemder en vreemder). Niet iedereen speelt het spel echt voor het verhaal, maar als je er wel op let is het echt dwaas en zijn er wat rare sprongen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koekske Geplaatst: 1 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Voor een spel uit 2004 vind ik het nog knap hoor, de storyline van gta 5 toen ik vanaf Trevor speelde vond ik toen al niet leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 1 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2017 Een verhaallijn leuk vinden maakt ze niet noodzakelijk goed of slecht. Dat gezegd zijnde vind ik die van V beter dan SA (en eigenlijk vind ik de verhaallijn van VC ook beter en die game is twee jaar ouder dan SA, dus de leeftijd speelt wel een rol, maar toch maar beperkt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.