Koekske Geplaatst: 5 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2017 zijn er gta 3 mods? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2017 Is er zoiets als google? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koekske Geplaatst: 5 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2017 ik vroeg "beste" ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 5 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2017 5 uur geleden, Koekske zei: zijn er gta 3 mods? Ik zie hier nergens beste staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VeryRealGirl Geplaatst: 6 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2017 Heeft u in de titel van het betreffende onderwerp gelezen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 6 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2017 Daar staat geen vraagteken in. Verder is "beste" vrij subjectief. Mocht je toch willen afgaan op de mening van anderen, staan er bij de meeste modsites ratings. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koekske Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2017 1 uur geleden, Sir_Ballas zei: Daar staat geen vraagteken in. Verder is "beste" vrij subjectief. Mocht je toch willen afgaan op de mening van anderen, staan er bij de meeste modsites ratings. Is dat dan nodig? ik typte gewoon snel en ik ga hier geen lange discussie over maken over hoe dat jij best wel betweterig overkomt (niet offensief bedoeld) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 6 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2017 Jezus, wat is er van het forum geworden Vaak wordt er geklaagd over inactiviteit, iemand snijdt een leuk onderwerp aan met een vraag en iedereen verwijst naar Google . Natuurlijk is Google je beste vriend, maar het is ten eerste een leuk onderwerp dat (weinig) besproken wordt en ten tweede fijn om ervaringen te delen. Naar wat voor mods ben je opzoek? Ben je op zoek naar een godmode (bijvoorbeeld onbeperkte munitie en health, het bezoeken van hidden interiors)? Wil je Ghost Town bezoeken? Wil je een total conversation of simpelweg wat andere voertuigen? Ik kom hier later graag op terug maar heb op het moment wat weinig tijd, wellicht kun je de mod-pagina van GTAgames.nl zelf eens bekijken (als je daar al niet aan gedacht had )! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koekske Geplaatst: 6 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2017 bv dat je autos terug kunnen staan , je kan zwemmen, de gta v map of gta sa map in gta 3, zo van doie organile mods Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.