Jump to content

Hidden interior mod


Crifox

Recommended Posts

Ik heb een intressant topic gezien over hidden interrior mods op een ander forum, mag ik hiervoor een verwijslink geven??

Als het een concurrerende GTASite is van gtagames.nl/gtaforum.nl mag dat volgens mij niet. Volgens mij mag je wel gewoon de tekst uit dat topic hier neer zetten. (Dit weet ik nhiet zeker)

Bewerkt: door Big Smoke
Link to comment
Delen op andere websites

Het is mijn mod dus van mij mag je het wel gebruiken :D k wou vandaag hier zelf no een topic over gaan maken gelukkig heb jij het al gedaan :)

Hier is de download:

http://s62.yousendit.com/d.php?id=2ZU3UU8Y...8W3FVLMOXA5VSWW

http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=2ATVD2Z...YP1821GU082TZ2V

Zet ze in de folder data/maps

Dan voeg deze regels toe and gta.dat:

IPL DATA\MAPS\dert.ipl

IPL DATA\MAPS\dert2.ipl

Hij werkt een stuk beter met de hot coffee mod.

Bewerkt: door Fireman
Link to comment
Delen op andere websites

Het is mijn mod dus van mij mag je het wel gebruiken :D k wou vandaag hier zelf no een topic over gaan maken gelukkig heb jij het al gedaan :)

Hier is de download:

http://s62.yousendit.com/d.php?id=2ZU3UU8Y...8W3FVLMOXA5VSWW

http://s42.yousendit.com/d.aspx?id=2ATVD2Z...YP1821GU082TZ2V

Zet ze in de folder data/maps

Dan voeg deze regels toe and gta.dat:

IPL DATA\MAPS\dert.ipl

IPL DATA\MAPS\dert2.ipl

Hij werkt een stuk beter met de hot coffee mod.

Fireman, die links werken niet meer. Misschien kan je hem opnieuw uploaden of naar gtagames sturen?

Wil 'm graag hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

De links werken idd niet meer, ik heb nog wel een volledige versie met readme e.d. maar ik weet niet of het van fireman en gtaforum admins mag om deze link hier te plaatsen. Je kan overigens ook nog de link proberen die ik heb gegeven hierboven....

Link to comment
Delen op andere websites

Graag gedaan.

P.S. 222e bericht :puh:

Gefeliciteerd! :klap: heheh...

Maarre, eigenlijk voor Fireman de vraag: In hoeverre is deze mod nu klaar want op die andere website krijg ik de indruk dat 'ie wel zo beetje af is terwijl ik gister nog al wat fouten tegenkwam. Bij Sweet's rechterkamer viel ik door de vloer richting hel, zo ook bij die platenboer! BTW, moeten die 2 regels op een bepaalde manier in dat databestand ingebracht worden of maakt dat nie uit?

Groet SW

Link to comment
Delen op andere websites

Graag gedaan.

P.S. 222e bericht :puh:

Gefeliciteerd! :klap: heheh...

Maarre, eigenlijk voor Fireman de vraag: In hoeverre is deze mod nu klaar want op die andere website krijg ik de indruk dat 'ie wel zo beetje af is terwijl ik gister nog al wat fouten tegenkwam. Bij Sweet's rechterkamer viel ik door de vloer richting hel, zo ook bij die platenboer! BTW, moeten die 2 regels op een bepaalde manier in dat databestand ingebracht worden of maakt dat nie uit?

Groet SW

Lees de readme, je moet de twee regels in het interior lijstje zetten in gta.dat. Ik dacht dat ik je eigenlijk ook wel ff kon helpen

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb em gedownload en hij werkt goed behalve als je zo een interior binnengaat kan je er niet meer uit!

enne er stond op die andere forum dat je een jet interior in kan en parachute jump

wat bedoel je daar mee? :bonk:

en wat bedoel je met SFHQ? (San Fierro Head Quarters?) kan niet want je kan er nog nie naar binnen

Bewerkt: door Noa
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...