Torritor Geplaatst: 13 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 april 2017 Missie(s): Driving School.Cheaten: Nee, absoluut niet.Versie: 2.0. Overig: Je begint in een save house tegenover de Driving School. GTASAsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 april 2017 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2017 (bewerkt) Ga ik wel even proberen. Zo, dat ging nog vrij vlot. Alles goud. Burn and Lap is altijd een hel. Met wat geluk een paar kegels uit de weg gebeukt. Ik zeg er al maar vast bij dat je in van de volgende missies de PIT manoeuvre moet toepassen dus die kan je best wel even oefenen. GTASAsf1.b Bewerkt: 15 april 2017 door Big Boss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 15 april 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 april 2017 3 uur geleden, Big Boss zei: Ga ik wel even proberen. Zo, dat ging nog vrij vlot. Alles goud. Burn and Lap is altijd een hel. Met wat geluk een paar kegels uit de weg gebeukt. Ik zeg er al maar vast bij dat je in van de volgende missies de PIT manoeuvre moet toepassen dus die kan je best wel even oefenen. GTASAsf1.b Top, bedankt voor al je hulp en tips, en ik denk dat 't me gaat lukken om de missies te halen. Gaat helemaal goed komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.