blackpearl11 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Als ikeen auto installeer(SA) loopt hij altijd vast... Is er geen tutorial voor ofzow? Of is er iemand die het mij kan uitleggen? Reageren
SWYV Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 vertel eens best wat jij deed, misschien deed jij een foutje en dan kunnen we jou misschien helpen bij me gaat die gta sa ook vast als ik zowat 30auto's vervangt Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik gebruik de imgtool dan doe ik bijv dit: ik heb een auto gedownload met de volgende bestanden: supergt.txd supergt.dff (wat be opvalt is dat het txd bestand een palmboom als plaatje heeft) dan zoek ik in de img tool die 2 bestanden op en die verplaats met de originele. Dan doe ik rebuild archive en dan start ik de game hij laad wel gewoon maar al HOOR ik de supergt te zien crasht het spel. ik snap er niks van Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Slim Hoor :S Je Moet je Auto ( Txt Bestand) Niet Verwisselen Met Een Dff Bestand Dan Doet Hij Het Niet Hij Moet Met De Txt Bestand Verwisseld Worden Er Is Wel Zon Auto In Gta3.img Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.