cruchedyourduck Geplaatst: 23 april 2017 Rapport Geplaatst: 23 april 2017 (bewerkt) Ik heb na een lange tijd eindelijk weer eens een video kunnen maken. Dit is mijn beste video tot nu toe. Bewerkt: 26 april 2017 door cruchedyourduck Nieuwe aflevering toegevoegd Reageren
Niked Geplaatst: 23 april 2017 Rapport Geplaatst: 23 april 2017 Damn man, goed werk! Zou ik mogen vragen welke mods je allemaal hebt gebruikt om dit mogelijk te maken? Ik vraag me altijd af hoe mensen dit blijven doen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 april 2017 Rapport Geplaatst: 23 april 2017 Wauw, top werk zeg! Je hebt het verhaal goed duidelijk gemaakt, goede shots gebruikt en de muziek is ook passend. Enige minpuntje is soms het stroeve camerawerk, maar ik weet dat dat een beperking is van GTA V zelf. Meer van dit! Reageren
cruchedyourduck Geplaatst: 24 april 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2017 Op 23-4-2017 om 20:45, Skullz-000 zei: Damn man, goed werk! Zou ik mogen vragen welke mods je allemaal hebt gebruikt om dit mogelijk te maken? Ik vraag me altijd af hoe mensen dit blijven doen. Thanks Enkel simple trainer en menyoo trainer heb ik gebruikt. Op 23-4-2017 om 21:54, Bassieboy35 zei: Wauw, top werk zeg! Je hebt het verhaal goed duidelijk gemaakt, goede shots gebruikt en de muziek is ook passend. Enige minpuntje is soms het stroeve camerawerk, maar ik weet dat dat een beperking is van GTA V zelf. Meer van dit! Bedankt Het is inderdaad niet makkelijk om alles perfect te krijgen. Zal zeker nog een tweede komen. >>> Door Tommie59: Berichten samengevoegd, mocht je nog iets aan je bericht willen toevoegen kan je de 'Bewerken' knop onderaan je bericht gebruiken. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.