lp-antoine Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Op de site heb ik gezien dat de phoenix in dit spel er weer bij zit maar er staat niet bij waar je hem kan vinden en ik ben hem ook nog geen een keer tegengekomen. Weet iemand toevallig waar hij staat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Volgens mij is dit fake. Ik heb nog nooit gehoord dat er een phoenix in het spel zou zitten. Dit is igg wel fake volgens mij. Edit: Oep, foutje. Ik dacht dat je een dier/beest bedoelde :$ . De auto zit er idd wel in. De plaats weet ik niet precies. Bewerkt: 1 augustus 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 ten eerste: welkom op dit forum ten tweede: De phoenix kun je vinden in een race die je moet doen van de Asset Wang Cars. De truuk is om de race te starten en dan je auto in de garage zetten, dan ff wachte tot de race is afgelopen en voila hij staat in de garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lp-antoine Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Kan ik hem daarna niet gwn ergens nog vinden of staat hij misschien in de showroom van Wang Cars? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
unreal Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 je kan oowk gewoon de code gusnhde gebruiken en dan komen er snelle wagens en dan zit de phoenix er ook tussen je kan hem ook mooi ombouwen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 in een missie waarbij huis van mmadd dogg, dan reed er iemand met een phoenix! voor ander oplossing, zoals wat big smoke al zei, in een bepaalde race rijd jij niet op de baan waar jij moet racen, maar richting jouwe save huis en sla je auto maar op in de garage en dan heb jij natuurlijk race verloren hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 in een missie waarbij huis van mmadd dogg, dan reed er iemand met een phoenix!voor ander oplossing, zoals wat big smoke al zei, in een bepaalde race rijd jij niet op de baan waar jij moet racen, maar richting jouwe save huis en sla je auto maar op in de garage en dan heb jij natuurlijk race verloren hoor ALs je hem toch al gewonnen had maakt het niet uit ik ga dat ff doen i love phoenix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lp-antoine Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Hoezo maakt dat dan niks uit.. Kan je hem niet meer krijgen dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ehsan Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Op de site heb ik gezien dat de phoenix in dit spel er weer bij zit maar er staat niet bij waar je hem kan vinden en ik ben hem ook nog geen een keer tegengekomen. Weet iemand toevallig waar hij staat? Jullie kunnen makelijk alle Sport auto's zien op straat!! Met HEEL VEEL Phoenix!! De Traffic word alleen maar Sport cars, Ik ben zelfs gek op Turismo Type die kode in: " GUSNHDE " Om Deacteveren Type de kode weer in! Cheers. Ehsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lp-antoine Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Jah die was al bekend maar ik wil hem zonder codes krijgen:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Kan ik hem daarna niet gwn ergens nog vinden of staat hij misschien in de showroom van Wang Cars? neej als je hem in je garage stopt bij die missie dan blijft ie ook daar in staan.. Bewerkt: 1 augustus 2005 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Kan ik hem daarna niet gwn ergens nog vinden of staat hij misschien in de showroom van Wang Cars? neej als je hem in je garage stopt bij die missie dan blijft ie ook daar in staan.. ALs je hem gedaan hebt kan je hem altyd nog een x doen dus als je een x eerste bent geworden kan je overnieuw doen in je garage zetten en niks aan de hand -SMILE- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lp-antoine Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik heb jullie de hele tijd verkeerd begrepen Ik dacht dat jullie het over de vier missies hadden die je moet uitspelen om die Assets te krijgen Maar nu heb ik pas in de gaten dat je bij dat vlaggertje moet zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 ALs je hem gedaan hebt kan je hem altyd nog een x doen dus als je een x eerste bent geworden kan je overnieuw doen in je garage zetten en niks aan de hand Ja, zo kan je telkens je record verbeteren :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) hier een plaatje van de phoenix : phoenix ps : voor mensen die de wagen niet kennen Bewerkt: 1 augustus 2005 door iLoveGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.