Jump to content

De Phoenix

lp-antoine

Recommended Posts

Volgens mij is dit fake. Ik heb nog nooit gehoord dat er een phoenix in het spel zou zitten. Dit is igg wel fake volgens mij.

Edit: Oep, foutje. Ik dacht dat je een dier/beest bedoelde :$ . De auto zit er idd wel in. De plaats weet ik niet precies.

Bewerkt: door Big Smoke
Delen op andere websites

ten eerste: welkom op dit forum

ten tweede: De phoenix kun je vinden in een race die je moet doen van de Asset Wang Cars. De truuk is om de race te starten en dan je auto in de garage zetten, dan ff wachte tot de race is afgelopen en voila hij staat in de garage.

Delen op andere websites

in een missie waarbij huis van mmadd dogg, dan reed er iemand met een phoenix!

voor ander oplossing, zoals wat big smoke al zei, in een bepaalde race rijd jij niet op de baan waar jij moet racen, maar richting jouwe save huis en sla je auto maar op in de garage en dan heb jij natuurlijk race verloren hoor

Delen op andere websites

in een missie waarbij huis van mmadd dogg, dan reed er iemand met een phoenix!

voor ander oplossing, zoals wat big smoke al zei, in een bepaalde race rijd jij niet op de baan waar jij moet racen, maar richting jouwe save huis en sla je auto maar op in de garage en dan heb jij natuurlijk race verloren hoor

ALs je hem toch al gewonnen had maakt het niet uit :)

ik ga dat ff doen i love phoenix :)

Delen op andere websites

Op de site heb ik gezien dat de phoenix in dit spel er weer bij zit maar er staat niet bij waar je hem kan vinden en ik ben hem ook nog geen een keer tegengekomen. Weet iemand toevallig waar hij staat?

Jullie kunnen makelijk alle Sport auto's zien op straat!!

Met HEEL VEEL Phoenix!!

De Traffic word alleen maar Sport cars, Ik ben zelfs gek op Turismo ;)

Type die kode in:

" GUSNHDE "

Om Deacteveren Type de kode weer in! :klap:

Cheers.

Ehsan

Delen op andere websites

Kan ik hem daarna niet gwn ergens nog vinden of staat hij misschien in de showroom van Wang Cars?

neej

als je hem in je garage stopt bij die missie dan blijft ie ook daar in staan..

Bewerkt: door Mark B.
Delen op andere websites

Kan ik hem daarna niet gwn ergens nog vinden of staat hij misschien in de showroom van Wang Cars?

neej

als je hem in je garage stopt bij die missie dan blijft ie ook daar in staan..

ALs je hem gedaan hebt kan je hem altyd nog een x doen dus als je een x eerste bent geworden kan je overnieuw doen in je garage zetten en niks aan de hand :Y

:)-SMILE-:)

Delen op andere websites

Ik heb jullie de hele tijd verkeerd begrepen :bonk: Ik dacht dat jullie het over de vier missies hadden die je moet uitspelen om die Assets te krijgen :schater: Maar nu heb ik pas in de gaten dat je bij dat vlaggertje moet zijn :cab:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...