Giorgo Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Ja deze kan je alleen krijgen door de cheat of door de race maar ga hem niet lopen zoeken op straat want je vind hem nooit hij is net zoals hotknife. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 raar...als ik die race doe kan ik hem er niet in zetten me garage blijft dicht :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 raar...als ik die race doe kan ik hem er niet in zetten me garage blijft dicht :S Zodra je met de race begint moet je gewoon naar een garage rijden. Je moet hem binnen de tijd in je garage hebben staan. Anders word je weer terug geplaats naar Wang Cars. Ik reed altijd naar de Transfender bij Wang Car's. Zodra de race voorbij is kom je weer terug bij de rode punt bij Wang Cars. Dan ren je gewoon even naar beneden en dan staat de Phoenix wel in de Transfender. Daarna kun je hem eventueel tunen en dan kun je hem wel in je garage zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 (bewerkt) raar...als ik die race doe kan ik hem er niet in zetten me garage blijft dicht :S je kunt ook de auto naar de plek brengen waar je in de rode marker gaat staan. dan uitstappen en race beiendigen Edit: mazzeltje was me voor Bewerkt: 3 augustus 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.