LionOfHolland Geplaatst: 18 mei 2017 Rapport Geplaatst: 18 mei 2017 @Votair @Visser23 @aron24 Ik moet nog tegen jullie spelen, ik ben vanmiddag, morgenmiddag en het begin van de avond 18-20 en vrijwel het hele weekend beschikbaar Reageren
TekaLoca Geplaatst: 18 mei 2017 Rapport Geplaatst: 18 mei 2017 Ik zou echt alles winnen. Succes KaiSkilz, m'n bru. Reageren
aron24 Geplaatst: 18 mei 2017 Rapport Geplaatst: 18 mei 2017 1 uur geleden, LionOfHolland zei: @Votair @Visser23 @aron24 Ik moet nog tegen jullie spelen, ik ben vanmiddag, morgenmiddag en het begin van de avond 18-20 en vrijwel het hele weekend beschikbaar Kun je nu @LionOfHolland? Reageren
aron24 Geplaatst: 18 mei 2017 Rapport Geplaatst: 18 mei 2017 Ik vs Lion 1-1 Saaie pot, goals waren een afstandsschot en een pingel. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 18 mei 2017 Rapport Geplaatst: 18 mei 2017 En belachelijk veel lag. Onspeelbaar dit, kon helemaal niet combineren en dan krijg je ook nog een penalty tegen als je de bal weg werkt terwijl je tussen de man en de bal staat. Echt walgelijk dit. Reageren
aron24 Geplaatst: 18 mei 2017 Rapport Geplaatst: 18 mei 2017 6 minuten geleden, LionOfHolland zei: En belachelijk veel lag. Onspeelbaar dit, kon helemaal niet combineren en dan krijg je ook nog een penalty tegen als je de bal weg werkt terwijl je tussen de man en de bal staat. Echt walgelijk dit. Eens, maar ja. Was van mijn kant ook het geval. De verbinding was wel gewoon groen en internet was prima bij mij. Ligt gwn aan de servers. Mss nog een keer een rematch, maar niet nu(geen tijd namelijk) Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 18 mei 2017 Rapport Geplaatst: 18 mei 2017 Oké, andere keer dan maar. Reageren
Votair Geplaatst: 18 mei 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2017 3 uur geleden, LionOfHolland zei: @Votair @Visser23 @aron24 Ik moet nog tegen jullie spelen, ik ben vanmiddag, morgenmiddag en het begin van de avond 18-20 en vrijwel het hele weekend beschikbaar Kan je rond 9-10? Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 Ik kan het eind van de middag (5 uur ofzo) wel één of twee potjes doen. Ik moet nog tegen iedereen spelen, trouwens. Morgen zelfde tijd en misschien in de avonduurtjes nog. @KaiSkillzz @aron24 @LionOfHolland @Votair @FrankyFourFingers Wie kan? Mijn PSN: PipoHankey Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 20 uur geleden, Votair zei: Kan je rond 9-10? nee sorry Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 3 uur geleden, Visser23 zei: Ik kan het eind van de middag (5 uur ofzo) wel één of twee potjes doen. Ik moet nog tegen iedereen spelen, trouwens. Morgen zelfde tijd en misschien in de avonduurtjes nog. @KaiSkillzz @aron24 @LionOfHolland @Votair @FrankyFourFingers Wie kan? Mijn PSN: PipoHankey Net iets eerder 16:30 of later 18:00 kan ik wel Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 (bewerkt) Haal die drie sterrenteams er maar uit.. Wat een ergernis xD 1-0 voor Lion. Wat een ergernis die 3-ster teams. Geen enkele pass komt aan voorin... En dan speel je tegen Pirlo, Villa, en de rest 89e minuut de 1-0 tegen terwijl je ultra-defensief staat.. XD Bewerkt: 19 mei 2017 door Visser23 Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 10 minuten geleden, Visser23 zei: Haal die drie sterrenteams er maar uit.. Wat een ergernis xD 1-0 voor Lion. Wat een ergernis die 3-ster teams. Geen enkele pass komt aan voorin... En dan speel je tegen Pirlo, Villa, en de rest 89e minuut de 1-0 tegen terwijl je ultra-defensief staat.. XD Ben het met Visser eens. Je moet juichen als iets anders dan een pass over 0-3 meter met X lukt. Je haalde Rafa er uit btw, het leek net of hij op rechts stond? Beetje vreemd maar goed. Nog een tip voor iedereen hier. Ik wilde met Al Ahli spelen, maar die zijn bij online vriendschappelijk door hun vorm een halve ster hoger. Toen moest ik snel nog een ander 3 sterren team vinden. Kan best zijn dat dit voor andere teams ook zo, dus check dat even voordat je gaat spelen Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 Ik haalde Rafa eruit inderdaad; hij was helemaal kapot na 45 minuten. Had hem op rechts gezet voor de voorzet (kap beweging naar binnen, voorzetje.. wil goed). Maar hij heeft nooit een voorzet kunnen geven Reageren
aron24 Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 2-2 FFF-Aron Wat een drama die drie sterrenteams, ik heb wel geluk gehad dat FFF de bal slecht wegwerkte, maar ja. Punt gestolen dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.