JasonStatham Geplaatst: 19 mei 2017 Rapport Geplaatst: 19 mei 2017 Als deze partij 4-5 jaar geleden plaatsgevonden had toen ik elke dag FIFA speelde, had ik nu wel een controller gemold Ik zal later vandaag of morgen even de stand actueel maken. Reageren
Votair Geplaatst: 22 mei 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2017 Votair 1-0 LionOfHolland Wat een kut goal..... Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 22 mei 2017 Rapport Geplaatst: 22 mei 2017 Votair schiet, de bal wordt gepareerd, hij kan uit de rebound voorzetten, weer een schot, de bal gaat op Vermeer, Immobile schiet de rebound binnen. hele aanval hangt van rebounds in elkaar. Ondertussen heb ik 10 schoten en bij tijd en wijlen Votair tegen de muur, maar geen rebounds voor mij. schiet mij maar lek Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 22 mei 2017 Rapport Geplaatst: 22 mei 2017 Kai (FC Groningen) 3 - 0 (Real Zaragoza) Votair Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 23 mei 2017 Rapport Geplaatst: 23 mei 2017 11 uur geleden, KaiSkillzz zei: Kai (FC Groningen) 3 - 0 (Real Zaragoza) Votair Kampioenschap al bijna binnen voor jouw dus Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 mei 2017 Rapport Geplaatst: 23 mei 2017 1 uur geleden, LionOfHolland zei: Kampioenschap al bijna binnen voor jouw dus Ach, ik moet nog een stuk of 7 wedstrijden. Is nog lang niet gespeeld, maar ik kan niet ontkennen dat de recente uitslagen van mijn tegenstanders voordelig voor mij uitpakken. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 24 mei 2017 Rapport Geplaatst: 24 mei 2017 Beste mannen, een overzicht van de wedstrijden die nog gespeeld moeten worden: @LionOfHolland is klaar @KaiSkillzz moet nog tegen Visser en Aron. @Votair moet nog tegen Visser en Aron. @aron24 moet nog tegen Kai, Votair en Visser. @Visser23 moet nog tegen Kai, Votair, Aron en FFF. Tussenstand is te vinden in OP. Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 mei 2017 Rapport Geplaatst: 26 mei 2017 Weer een dramatische pot.. 0-0 tegen FFF Wat een rode kaart trouwens, daar wilde ik de bal niet eens naartoe spelen Nouja, goed gespeeld, leuke kansen van beide kanten! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 27 mei 2017 Rapport Geplaatst: 27 mei 2017 16 uur geleden, FrankyFourFingers zei: 3 punten uit 5 matches Aan Aron en Visser nu de taak dit te verbeteren Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 mei 2017 Rapport Geplaatst: 28 mei 2017 Zo te zien heeft het goede weer het spelen van de resterende partijen voorkomen Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 3 juni 2017 Rapport Geplaatst: 3 juni 2017 Al bijna een week is er niets meer gespeeld! Natuurlijk is het belangrijk om van het mooie weer te genieten maar inmiddels mogen er ook wel weer een paar potjes gespeeld worden toch? Ben gisterenmiddag nog een potje aan het voetballen geweest met wat vrienden, ook een aanrader met dit weer. Reageren
aron24 Geplaatst: 3 juni 2017 Rapport Geplaatst: 3 juni 2017 8 uur geleden, LionOfHolland zei: Al bijna een week is er niets meer gespeeld! Natuurlijk is het belangrijk om van het mooie weer te genieten maar inmiddels mogen er ook wel weer een paar potjes gespeeld worden toch? Ben gisterenmiddag nog een potje aan het voetballen geweest met wat vrienden, ook een aanrader met dit weer. 1. Ik ben binnen 5 minuten gaar gekookt in mijn kamer 2. andere prioriteiten 3. slecht internet(ook last van de warmte ) Reageren
Votair Geplaatst: 4 juni 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2017 (bewerkt) Wanneer wilt de rest tegen mij spelen? @Visser23 @aron24 Bewerkt: 4 juni 2017 door Votair Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 Druk druk druk.. Vanavond kan ik misschien wel een potje doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.