JasonStatham Geplaatst: 8 juni 2017 Rapport Geplaatst: 8 juni 2017 Dit gaat toch niet zo'n toernooi worden die niet uitgespeeld wordt Komaan boys, het heeft zitten regenen de laatste dagen, te spelen partijen: @aron24 vs Kai, Votair en Visser @KaiSkillzz vs Aron en Visser @Votair vs Aron en Visser @Visser23 vs Aron, Kai en Votair Reageren
Votair Geplaatst: 8 juni 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juni 2017 @aron24 @Visser23 Kunnen jullie morgenavond? Reageren
Votair Geplaatst: 9 juni 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2017 17 minuten geleden, Visser23 zei: Nee vanavond kan ik niet. Noem eens wanneer je wel kunt. Zelfde geldt voor @aron24 Reageren
Visser23 Geplaatst: 9 juni 2017 Rapport Geplaatst: 9 juni 2017 Elke keer wanneer ik dat doe, wordt er niet gereageerd. Stuur maar eens een bericht als ik op PSN zit. Reageren
aron24 Geplaatst: 9 juni 2017 Rapport Geplaatst: 9 juni 2017 4 uur geleden, Votair zei: Noem eens wanneer je wel kunt. Zelfde geldt voor @aron24 Ik ben vaak genoeg online op PSN, dan kan ik. Maar ja, dan zijn jullie niet online. Daar kan ik dan ook vrij weinig aan veranderen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 juni 2017 Rapport Geplaatst: 19 juni 2017 Beste deelnemers, Tot mijn spijt moet ik mededelen dat de directie heeft besloten het toernooi per direct te beëindigen. Dit lijkt ons na ruim 3 weken waarin geen enkel potje is gespeeld de beste keuze. De momentum is er vanaf, het goede weer zal alleen beter worden en over iets meer dan 2 weken lig ik met een cocktail in Palma de Mallorca en zo zullen velen van jullie er vast ook vandoor gaan deze komende vakantie. Dank aan @LionOfHolland voor het tonen van initiatief door het vroegtijdig uitspelen van al zijn partijen; een middelvinger aan de rest voor het verspillen van onze tijd* Wellicht dat we het in aanloop naar FIFA 18 nog een keer proberen met een nieuw toernooitje.De directie, Votair en FrankyFourFingers *Gelieve deze laatste opmerking met een korreltje zout te nemen XOXO de directie Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 juni 2017 Rapport Geplaatst: 19 juni 2017 Ik kan het ook niet helpen als ik mensen benader, maar vervolgens geen reactie krijg. Moet wel van meerdere kanten komen. Reageren
Votair Geplaatst: 19 juni 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2017 (bewerkt) Bedankt voor de inschrijvingen, maar helaas. Bewerkt: 19 juni 2017 door Votair Reageren
Visser23 Geplaatst: 20 juni 2017 Rapport Geplaatst: 20 juni 2017 12 uur geleden, FrankyFourFingers zei: een middelvinger aan de rest voor het verspillen van onze tijd Wel heel erg triest dit he.. Als je iets organiseert kan je dit verwachten. Als je er niet tegen kan; hou dan op met organiseren en ga wat anders doen met je leven. Voor iemand met een voorbeeldfunctie is dit diep en diep triest. Hoop dat je binnenkort gaat genieten van je leven. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 20 juni 2017 Rapport Geplaatst: 20 juni 2017 1 uur geleden, Visser23 zei: Wel heel erg triest dit he.. Als je iets organiseert kan je dit verwachten. Als je er niet tegen kan; hou dan op met organiseren en ga wat anders doen met je leven. Voor iemand met een voorbeeldfunctie is dit diep en diep triest. Hoop dat je binnenkort gaat genieten van je leven. Nou, nou lieverd toch.. Er is er eentje op zijn teentjes getrapt. Bij deze een asterisk toegevoegd aan de mededeling en mijn oprechte excuses voor eventuele misverstanden En verder staat mijn ellendig leven vol misère alsook mijn "voorbeeldfunctie" hier buiten kijf Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 20 juni 2017 Rapport Geplaatst: 20 juni 2017 Laten we nou niet gaan kibbelen jongens, het is gewoon jammer, maar volgende keer beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.