raymann Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 In vc kan je een pacer stelen, (in de haven) het is zo'n oplegger zeg maar. Ik kan er wel auto's oprijden maar als ik met de pacer ga rijden rollen ze er weer af. Ook als ik hem op de handrem zet....weet iemand of mogelijk is om te rijden met auto's op je pacer???? Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackpearl11 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Volgens mij is dit niet mogelijk... het zou wel heel erg gaaf zijn natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Ja dit gaat wel als je ps2 versie hebt moet je met rechtse analog stick naar boven en er komen kleine streepjes en je auto staat vast maar als je ergens oprijdt valt ie eraf maar als je gewoon rijdt blijft ie er opstaan.(met pc gaat dit ook maar weet niet welke knop) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 Volgens mij ben je in de war met GTA SA. Van beladen Packers in GTA VC heb ik namelijk nog nooit eerder gehoord, in GTA SA echter wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Capten Barbossa Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 het is niet mogelijk in vc ook niet lc alleen in sa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 bij mij krijg ik niet eens een auto op een packer in sa... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeRCT Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Het is inderdaad alleen mogelijk in GTA: San Andreas. Gebruik op Pc num 8 en num 2, voor respectivelijk omhoog en verlagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.