Inkkiller Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) als ik in 3dsmax gebouwen met texturen maak, kan ik die texturen alleen zien wanneer ik de gebouw render. ik heb gezien dat het mogelijk is om de texturen zichtbaar te maken in de top, front, left frames. ik weet alleen niet hoe je kan instellen ? Bewerkt: 1 augustus 2005 door Inkkiller Reageren
corne0202 Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 even f9 indrukken dan zie je precies hoe hij eruit ziet en texures Reageren
Inkkiller Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ja, dant rendert hij. maar ik zou de texturen ook moeten zien in de frames, om het juist plaatsen van de texturen te vergemakkelijken, dan moet ik niet elke keer renderen. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ja, dant rendert hij. maar ik zou de texturen ook moeten zien in de frames, om het juist plaatsen van de texturen te vergemakkelijken, dan moet ik niet elke keer renderen. Ik heb hier nog nooit van gehoord en denk ook niet dat het mogelijk is Reageren
Inkkiller Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik heb snel op google een afbeelding gezocht: Hier staat dus een object, en in de perspective kan je de textures zien. Ik denk dus dat dit mogelijk is. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 ik heb snel op google een afbeelding gezocht:-plaatje- Hier staat dus een object, en in de perspective kan je de textures zien. Ik denk dus dat dit mogelijk is. Ja dat wist ik ook wel , ik dacht dat jij dit wel wist . En als je rechtsonder op dat pijltje in die vakjes klikt dan krijg je alleen maar 3d vieuw te zien . Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je moet dit vakje indrukken in de Material Editor (M), anders zijn je texturen 'wit/grijs': Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.