joey1802 Geplaatst: 25 mei 2017 Rapport Geplaatst: 25 mei 2017 Hallo gister had ik gereageerd op een topic. En kreeg een tip van iemand om daarover een topic te maken. ik heb na een jaar weer gta 5 gehaald en er zijn veel dingen veranderd. nu lijkt het me wel leuk om hier tips neer te gooien. Ook voor andere die er een tijd uit zijn geweest. zoals waar kun je het beste geld mee verdienen en het snelst.? Wat zijn nu de beste auto's/wapens? of andere belangrijke dingen! gooi het hier maar onder! alvast bedankt en voor me medebeginners! Reageren
TryX Geplaatst: 26 mei 2017 Rapport Geplaatst: 26 mei 2017 Bedrijf en dan auto's verkopen, hebben alleen een hoge aanschaf waarde.. Reageren
Dexist Geplaatst: 26 mei 2017 Rapport Geplaatst: 26 mei 2017 In Single Player kun je snel geld verdienen door goed met aandelen te gaan spelen! Op WikiGTA staat een handleiding http://nl.wikigta.org/wiki/BAWSAQ Reageren
cyrus_beukbaard Geplaatst: 8 juni 2017 Rapport Geplaatst: 8 juni 2017 Gebruik maken van de 'double RP & money' events en biker & CEO missies. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.