bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 De screen, geen extract to speciefied folder? Klik op knippen en plak hem in de data folder. Reageren
need my speed Geplaatst: 4 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 En dan want er staat nog geen Extract to speciefied folder bij? Reageren
bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 En dan want er staat nog geen Extract to speciefied folder bij? Dat zou ik ook niet weten maar het is met iets anders geopend dus je moet gewoon dat bestand knippen en dan in de map plakken. Reageren
bigG Geplaatst: 4 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2005 Mischien als je de oude main.scm handmatig verwijderd? Heb je wel een new-game gestart? Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) ik heb nice hotel gedownload ik open hem en dan zie ik main.scm in kladblok-versie hoe maak ik er een scm bestand van .:EDIT:. oja heb je screen van de virgo??? Bewerkt: 16 augustus 2005 door Dj-GTA Reageren
bigG Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Het maakt niet uit of het een kladblok ding is, zet hem daar neer en verwijder de oude (pas wel op, verwijder de hele grote). Je moet wel een new game opstarten. Dit is een screen van de virgo, hij staat er helemaal links voor de helft op: Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 thanx en hoever is je nicevilla mod al Reageren
bigG Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Eigelijk is hij al iets van 10 dagen af, Maar ik heb het op dit moment erg druk, ik zal zodra school weer begonnen is het insturen, en voeg me anders toe met msn dan stuur ik hem vandaag nog. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 ik wil even melden dat deze mod niet werkt en dat er nu dus ook een mod in de gta vc download database staat die niet werkt je "main.scm" is een .txt bestand en of je daar nu .scm achter zet of .png, hij werkt niet; je krijgt een unhandled exception het is en blijft een .txt bestand en het moet een .scm bestand zijn Reageren
gybrus Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 mooie mods wel handig dat er maar 1 hidden pakage is. maare dat je maar 1 dollar krijgt kan dat niet komen met een tread die in de war raakt ofzo.?? greets Reageren
Flotje Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Leuk, maar vrij simpel. Probeer eens een thread te maken!! Ik hoop dat er meer mensen gaan Vice Citty coden.... In Vice City Generaal heb ik een tutorial geschrevenn... Reageren
Jarno Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ik hoop dat er meer mensen gaan Vice Citty coden.... In Vice City Generaal heb ik een tutorial geschrevenn... Om hierop antewoorden. De kans is klein dat je nog nieuwe mods zal zien voor Vice City. De meeste mods worden voor San Andreas gemaakt aangezien die een betere engine heeft en meer functies. Door een tutorial te schrijven verwacht niet dat mensen Vice City kopen, installeren en gaan coden. Je kan beter zelf San Andreas kopen en gaan modden. Om nu maar te noemen loop je erg achter met modden van games. Reageren
Flotje Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Tja.... Was Sa maar net zo leuk als Vc, dan zou ik alleen Sa modden, geloof me, maar Sa is zo gruwlijk saai... Tenzij iemand een Vc mod voor Sa zou maken zou ik het overwegen.... Maar dan moet ik eerst aan Sa zien te komen... Reageren
Blastov Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Tja.... Was Sa maar net zo leuk als Vc, dan zou ik alleen Sa modden, geloof me, maar Sa is zo gruwlijk saai...Tenzij iemand een Vc mod voor Sa zou maken zou ik het overwegen.... Maar dan moet ik eerst aan Sa zien te komen... Je hoeft toch ook niet perse te coden voor de SA map. Je kunt ook aan TC's meewerken om bijv.missies te maken. Je zat eerst in GTA: Mafia Stories voor vc, die is nu voor sa en veel verschil met coden is er niet. Ik denk dat er zoiezo niet veel intresse is in nieuwe missies voor de sa map, althans niet 3 missies. Dan kun je beter aan grote mods meewerken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.