Wazuup Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ja inderdaad join Mafia Stories gewoon weer en ga daarvoor missies verzinnen. Ik denk dat je met dit thema je fantasie er op los kan laten gaan. Denk daar eens over na Reageren
Flotje Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik heb erover nagedacht, maar ik ga misschien als ik Sa eenmaal heb, een basis in de woestijn bouwen. Gewoon zonder al die stomme gangsters en politie agenten. Dan kan ik misschien een oorlog met area 51 gaan maken.... Maar als je het mij vraagt had Sa nooit gemaakt mogen worden:( Reageren
[NL]BoBo[FRL] Geplaatst: 7 september 2006 Rapport Geplaatst: 7 september 2006 (bewerkt) leuke mod voor als je lui wilt zijn;p ennuhh die virgo die is wel te vinden tenminste ik heb hem wel us gevonden --EDIT-- Ik heb erover nagedacht, maar ik ga misschien als ik Sa eenmaal heb, een basis in de woestijn bouwen. Gewoon zonder al die stomme gangsters en politie agenten. Dan kan ik misschien een oorlog met area 51 gaan maken....Maar als je het mij vraagt had Sa nooit gemaakt mogen worden:( waarom mogt het nooit gemaakt mogen worden??? (PM me) Bewerkt: 7 september 2006 door boboboy Reageren
profile Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Gewoon een vette mod. Ik vind dat alle mod mensen hier het goed doen . Heel goed zelfs. KUTGW Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 25 april 2007 Rapport Geplaatst: 25 april 2007 Je bumpt een topic van een jaar oud. maarja. Ik vind hem wel tof. goed gemaakt. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Geweldige mod! Ook al doe ik geen Vice City, ik vind hem super! Keep Up The Good Work! Van J.V Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Zeer leuke mod hoor, ook handig voor beginners. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Hij is zeker nice , alleen niet meer te downloaden. Want hij stond op de vorige site van gtagames.nl , jammer dat veel mensen hun mods op 1 of 2 forums zetten en niet uploaden op GTAGarage. Veel mensen uploaden hun shit ook op rapidshare , na 30 dagen is de mod dan niet meer te downloaden. Reageren
RedRat Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Mooi hotel, ik zou er wel willen komen Reageren
ajaxhunter Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Waar kan ik hem downloaden??? voor san andreas Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Waar kan ik hem downloaden??? voor san andreas nee zoals je al kan zien in de screens is het voor Vice City en niet voor SA en ik denk niet dat hij nog bezig is met de mod omdat het alweer een jaar geleden was Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.