Ezra24rct3 Geplaatst: 26 mei 2017 Rapport Geplaatst: 26 mei 2017 (bewerkt) Far Cry 5 Maker: Ubisoft MontrealUitgever: Ubisoft Entertainment SAConsoles: PC, PlayStation 4, Xbox OneRelease: 27 februari 2018 Trailer: Bewerkt: 26 mei 2017 door Ezra24rct3 Opmaak Reageren
PrioX Geplaatst: 26 mei 2017 Rapport Geplaatst: 26 mei 2017 Ziet er goed uit. De laatste twee Far Cry spellen vond ik een beetje tegenvallen. Hopelijk zit er dit keer wel een degelijke multiplayer bij. Reageren
Platypus Geplaatst: 26 mei 2017 Rapport Geplaatst: 26 mei 2017 Ik heb nog nooit een Far Cry game gespeeld, omdat het mij tot nu niet aansprak, maar deze setting ziet er wel interessant uit. Deze game ga ik zeker in de gaten houden. 22 minuten geleden, PrioX zei: Hopelijk zit er dit keer wel een degelijke multiplayer bij. Blijkbaar gaat de hele campaign een co-op mode hebben. Reageren
PrioX Geplaatst: 26 mei 2017 Rapport Geplaatst: 26 mei 2017 Zojuist, Platypus zei: Blijkbaar gaat de hele campaign een co-op mode hebben. Dat zou perfect zijn. Ik geloof dat Far Cry 4 ook een co-op mode had. Alleen kon je toen wat kleine missies samenspelen. Niet de volledige campaign. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 mei 2017 Rapport Geplaatst: 28 mei 2017 Ik vind de setting en het idee van waar het verhaal over moet gaan wel boeiend. Maar hopelijk raken die potentieel sterke punten niet ondergesneeuwd onder de standaard Ubisoft openwerelddesign. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 juli 2017 Rapport Geplaatst: 3 juli 2017 Volgens wat berichten deel je de verhaalvoortgang niet als je met iemand co-op speelt, dat is wel jammer Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 juli 2017 Rapport Geplaatst: 3 juli 2017 Far Cry 2 en 3 heb ik met veel overgave gespeeld, maar Far Cry 4 kon me totaal niet boeien. De setting sprak me totaal niet aan. Hopelijk is deze game wat beter. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 8 april 2018 Rapport Geplaatst: 8 april 2018 Heb 'm inmiddels bijna 2 weken, maar man hij is echt een stuk beter dan FC4, die ik overigens ook helemaal niet slecht vond. De gameplay is ietsjes anders dan voorgaande delen en de moeilijkheidsgraad is ook wel wat toegenomen. De coop modus heb ik nog niet geprobeerd. Ik wil namelijk eerst in alle rust de story uitspelen voordat ik daar aan begin, maar voor mij is de game het geld vast en zeker waard! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.