Ezra24rct3 Geplaatst: 26 mei 2017 Rapport Geplaatst: 26 mei 2017 (bewerkt) The Crew 2 Maker: Ubisoft ReflectionsUitgever: Ubisoft Entertainment SAConsoles: PC, PlayStation 4, Xbox OneRelease: TBA -Word aangevuld na bekendmaking nieuwe details- Bewerkt: 26 mei 2017 door Ezra24rct3 Opmaak Reageren
Carfferd Geplaatst: 3 juni 2018 Rapport Geplaatst: 3 juni 2018 Al wat streams gezien van deze game ondertussen, best wel hyped! Al ga ik er geen 60 euro voor neerleggen. Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2018 Rapport Geplaatst: 27 juni 2018 Heb hem maar eens gepreorderd, als ik de pre en reviews lees zouden de hekelpuntjes van in The Crew 1 herwerkt zijn. Top dus! Reageren
Matthias1999 Geplaatst: 1 juli 2018 Rapport Geplaatst: 1 juli 2018 Misschien dat ik hem een keer bij een steam sale koop voor €30. Preorder vind ik echt niks, zeker met Ubisoft... Reageren
moechy Geplaatst: 3 juli 2018 Rapport Geplaatst: 3 juli 2018 Zit wel snor met deze game, genoeg afwisseling. Besturing is verbeterd tov The Crew 1 maar nog niet optimaal. Niet storend maar je merkt het gewoon. Vliegen voelt dan weer wel natuurlijk aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.