Faenty. Geplaatst: 25 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2017 Heb een beetje streams gekeken; de wereld is echt gigantisch groot. De combat is totaal niet meer gefocust op counterattacks (wat in iedere andere game wel het geval was). Het dichtste wat er bij in de buurt kom is een parry, maar het wordt niet meer aangegeven wanneer je een parry moet uitvoeren. Het is dus een stuk complexere en lastigere combat - wat ik alleen maar toejuich. Nu heb je beter combat als je daar van houdt, en tegelijkertijd hebben de mensen die meer van de stealth zijn meer motivatie niet ontdekt te worden, hun character builds en persoonlijke skills zullen daar niet op gefocust zijn. Ik vind de RPG toevoegingen gewoon goed geïmplementeerd, en heb dus ook de game ge-preordert. Tip voor mensen die hem willen halen: voor 100 uplay points krijg je 20% korting op alle aankopen in de ubistore, en je krijgt per 10 euro ook weer 10 punten terug. Een aandachtspunte, voor de PC hebben ze alleen de downloadable game, en voor de X1 en de PS4 alleen een fysiek spel. Reageren
moechy Geplaatst: 26 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2017 Blijkbaar te lang geleden dat ik die nog gespeeld heb. Vond de Ezio-trilogie wel het sterkst qua verhaallijn. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2017 @Faenty. Wel, dat klinkt veelbelovend dan! @moechy Zelf vind ik Black Flag de sterkste, maar ik heb ook wel een zwak voor Ezio en diens verhaal, het heeft een zekere eigen sfeer en aantrekking. Reageren
moechy Geplaatst: 27 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2017 @Phoenyxar ik vond dat dan weer net de.minste qua verhaal. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 27 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2017 Zojuist gehaald bij Media Markt. Reageren
moechy Geplaatst: 27 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2017 Ik heb hem ook net gehaald. Het heeft terug de sfeer van Assassins Creed 2 vind ik, mooie soundtrack, mooie GFX, tot hiertoe nog geen bugs en een hogere moeilijkheidsgraad. Vooral het gevechtssysteem is serieus aanpassen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 30 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2017 Ik had me mooi een paar dagen vrij en het spel eerder gekregen. Met 34 uur nu uitgespeeld en ik kan zeggen dat ik het een top game vind. Ze mogen vaker een jaar extra nemen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 30 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2017 Dat klinkt redelijk van de korte kant... 34 uur is niet zo veel. Enkel verhaallijn of hele game? Reageren
moechy Geplaatst: 30 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2017 34uur korte kant? GTA IV was zelfs maar iets langer. Meeste games tegenwoordig zijn zelfs max 10uur.. Reageren
diego6 Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 Vond de Ezio-trilogie wel het sterkst qua verhaallijn. ____________ bullet force Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 10 uur geleden, moechy zei: 34uur korte kant? Voor de hele game vind ik dat inderdaad niet zo lang (bedenk ook dat het zijn eerste keer spelen is, dus er zitten doorgaans ook wat extra uurtjes in door desynchronisaties). Reageren
moechy Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 3 uur geleden, Phoenyxar zei: Voor de hele game vind ik dat inderdaad niet zo lang (bedenk ook dat het zijn eerste keer spelen is, dus er zitten doorgaans ook wat extra uurtjes in door desynchronisaties). Ik denk dat als je alle zijmissies en dergelijke doet, je er wel iets langer over doet. Ik heb er nu een 4tal uur inzitten en heb nog maar 2 hoofsmissies gedaan. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 Wel, laten we daar dan maar op hopen! Reageren
moechy Geplaatst: 31 oktober 2017 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2017 We kunnen wel concluderen dat ze deze keer, puik werk geleverd hebben. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 Oh, wel benieuwd: Hoe werken de gebiedssynchronisaties? Zoals II, III, IV of Unity/Syndicate? En wat voor soort Collectibles zijn er? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.