moechy Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 De bekende viewpoints zijn terug van de partij. Collectibles die ik al gevonden heb zijn de papyrussen. (er zijn er nog meer maar daar moet ik je het antwoord schuldig op blijven) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 1 uur geleden, moechy zei: De bekende viewpoints zijn terug van de partij. Is niet erg als je niet alles weet, ik zal het zelf wel ervaren, maar: Wordt direct een volledig segment verkend bij een viewpoint, is het een cirkel of is het iets anders? :v Reageren
moechy Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 (bewerkt) @Phoenyxar Ik ben er nog niet volledig uit. Volgens mij is de gehele map meteen tot je beschikking en dienen de viewpoints louter voor locaties te onthullen. En ze dienen als snelreispunten. Bewerkt: 1 november 2017 door moechy Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 Wel het is mij vooral te doen rond hoe ze het onthullen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 november 2017 Rapport Geplaatst: 1 november 2017 Ben ik gewoon echt barslecht of is de game gewoon supermoeilijk. Ik moet zo’n kerel gaan vermoorden maar ik sterf bij de eerste guard die ik zie. Ik word er niet blij van. Reageren
moechy Geplaatst: 2 november 2017 Rapport Geplaatst: 2 november 2017 (bewerkt) De combat is wat aanpassen en hangt (volgens reviewers) wat tussen The Witcher 3 en Dark Souls in. Dus niet meer dat ritmische gedoe van vroeger. Truc is om je niet te laten omsingelen. Met L1 houd je je schild omhoog en met R1 doe je een lichte aanval. R2 is een zware aanval. (Dit is voor de ps4). Kwestie van goed af te weren en om het juiste moment terug aan te vallen. Of de stealth aanpak, je kiest het zelf. Ook helpt het door naar de Levels te kijken, als een persoon rood is, dan is deze te hoog en moeilijk voor je huidige level. Levelen kan je door alles: Ontdekken, Hunten, zijmissies, etc.. Ook je gear moet regelmatig een upgrade, deze kan je kopen of vinden en eventueel upgraden bij de smid. Bewerkt: 2 november 2017 door moechy Dingen bijgeschreven Reageren
MovieGamer Geplaatst: 3 november 2017 Rapport Geplaatst: 3 november 2017 Maybe ligt het aan mij, maar kan totaal niet wennen aan deze ACreed. Reageren
moechy Geplaatst: 4 november 2017 Rapport Geplaatst: 4 november 2017 Aan wat kan je niet wennen dan? De combat? Reageren
MovieGamer Geplaatst: 4 november 2017 Rapport Geplaatst: 4 november 2017 (bewerkt) 4 uur geleden, moechy zei: Aan wat kan je niet wennen dan? De combat? Onder anderen en de Skill Tree. Vind dit systeem voor mij niet goed werken, maar zal wel komen omdat ik gewend ben geraakt aan die combat uit de vorige delen. Naja, zal binnenkort een keer alles op mijn gemak gaan bekijken. Momenteel druk met WWII en Mario Odyssey. Bewerkt: 4 november 2017 door MovieGamer Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2017 Rapport Geplaatst: 13 november 2017 Nog even een update van mijn kant. Ondertussen heb ik er een 17-tal uren in zitten en ben ik amper verder met de verhaallijn, je blijft maar zijmissies doen, schatkamers leegmaken, kampen veroveren. Er is gewoon zoveel te doen dat je bezig kan blijven :D. Vind dit wel een hele verbetering tov de vorige AC-games. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2017 Rapport Geplaatst: 13 november 2017 Een beetje zoals in Unity en Syndicate dan, daar ben je ook onnoemelijk veel tijd kwijt met de vele kleine zijmissies (maar ik ken de schaal van Origins natuurlijk nog niet, dus ik doe er maar een gok naar) Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2017 Rapport Geplaatst: 13 november 2017 1 uur geleden, Phoenyxar zei: Een beetje zoals in Unity en Syndicate dan, daar ben je ook onnoemelijk veel tijd kwijt met de vele kleine zijmissies (maar ik ken de schaal van Origins natuurlijk nog niet, dus ik doe er maar een gok naar) In unity en Syndicate vond ik ze eerder tijdvullend materiaal. Hier hebben ze wel een meerwaarde aangezien je sneller in level stijgt waardoor de hoofdmissies makkelijker worden. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2017 Rapport Geplaatst: 13 november 2017 Dat deden de zijmissies in Syndicate toch ook? Maar daar waren er natuurlijk wel maar 10 lvls (een schaalverschil daar kan belangrijk zijn), hoe zit dat in Origins? Reageren
moechy Geplaatst: 13 november 2017 Rapport Geplaatst: 13 november 2017 2 uur geleden, Phoenyxar zei: Dat deden de zijmissies in Syndicate toch ook? Maar daar waren er natuurlijk wel maar 10 lvls (een schaalverschil daar kan belangrijk zijn), hoe zit dat in Origins? Ik vond die minder, deze zijn interessanter. Hier heb je 40lvls en het duurt wel ff voor een level. Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 november 2017 Rapport Geplaatst: 14 november 2017 De hoofdmissies zijn wel echt gelockt door je level, als een enemy 2 level hoger is ga je het heel moeilijk hebben, 3 levels en je maakt nauwelijks kans. De zijmissies hebben betere verhalen en sommigen voegen heel veel toe aan de main story. 34 uur was voor main storyline trouwens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.