bandenplakker Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 'ello, ik heb volgens mij een easteregg gevonden :'D hij is nogal moeilijk dus daarom denk ik dat niemand hem nog kent: Als je op zondag tussen 22.00 uur en 23.00 uur op het strandje bij het fisherslagoon (waar ook die rolstoel staat) komt dan is daar een rood cirkeltje en als je daarin gaat moet je zwemmen tegen iemand van gluckin' bell. kaartje: http://img68.imageshack.us/my.php?image=ka...asteregg5by.jpg
Vinewood Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) hahaha, dat is een triatlon er is zondag altijd een triatlon.. bij de fisher lagoon Bewerkt: 1 augustus 2005 door vinewood
bigG Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 hahaha, dat is een triatlon er is zondag altijd een tratlon.. bij de fisher lagoon lol, daar stond ik niet eens bij stil maar dat komt omdat ik hem nog nooit gedaan heb
bandenplakker Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 daarom moet je cycling skill dus hoog zijn....
Jorge_F Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 dat is helemaal geen EE Nee dat niet maar het is wel heel grappig, ik wist het teniminste niet
Mark B. Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Triatlon inderdaad, Beat the Cock om precies te zijn..
need my speed Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Triatlon inderdaad, Beat the Cock om precies te zijn.. Ook zo iets, waarom meot ik die kok (van Clucking Bell) verslaan en niet die anderen (of heb ik cock fout vertaalt).
Mark B. Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Mischien is die Cock de winnaar geweest van de vorige triatlon, dat het daarom Beat The Cock! heet..
De Gta Master Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Voor de oplettende spelers kijk in de GYM in LOS SANTOS zie je er posters van hangen en op welke 2 PLAATSEN ze voorkomen 1 ding dit heb niks met eastereggs te maken zelfs als je de eerste zou zijn want het is een opdracht/missie -SMILE-
Gta Ripper Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Voor de oplettende spelers kijk in de GYM in LOS SANTOSzie je er posters van hangen en op welke 2 PLAATSEN ze voorkomen 1 ding dit heb niks met eastereggs te maken zelfs als je de eerste zou zijn want het is een opdracht/missie -SMILE- da is waar
daniel boeykens Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 bij de vuurtoren is ook een triatlon die andere triatlon wist ik nog niet >>> Door Dizzee: Dit topic dateert van meer dan een half jaar geleden, dan is het niet meer nodig om hierop te reageren. Opletten volgende keer dus. <<<
Recommended Posts