Sandertju Geplaatst: 20 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2017 Hey Leon, Leuk dat je er gezellig bij komt. bedankt voor je bericht. Zojuist via het nieuws vernomen dat de bandidos verboden is. Is ook wel een beetje eigen schuld met zo'n naam want: ban di dos. want al oud, onveilig, tegenwoordig al windows 10, naja, off-topic.. Welkom bij TEAM ModderFaKAAS!!! We knallen! Reageren
Leonydas Geplaatst: 20 december 2017 Rapport Geplaatst: 20 december 2017 Thnx voor het accepteren! Ja ik had gehoord over het verbod. Nu gaat justitie all-in en gaan ze proberen alle MC's verbieden. What a shame... Reageren
Flowbuster Geplaatst: 3 februari 2018 Rapport Geplaatst: 3 februari 2018 Als jullie nog iemand zoeken...Let me know! Reageren
Sandertju Geplaatst: 3 februari 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2018 45 minuten geleden, Flowbuster zei: Als jullie nog iemand zoeken...Let me know! Sure! kom d'r gezellig bij Reageren
Falo16nl Geplaatst: 10 juni 2019 Rapport Geplaatst: 10 juni 2019 Hallo, ik ben Olaf 26 jaar, 3 kids, vaste baan en een eigen bedrijf met mijn vrouw. speel zin paar weken GTA 5 online en ben nog opzoek naar actieve mensen op GTA. Heb headset en zou graag jullie crew joine Heist met willekeurige mensen is wel echt zwaar frustrerend.. Ben pas lvl 30, maar dat groeit wel lekker door.. hoop dat ik me bij jullie kan aansluiten ! Gamer tagg Falo16nl Reageren
umoeder1478 Geplaatst: 15 januari 2020 Rapport Geplaatst: 15 januari 2020 Hallo,ik heb gta5 pas gedownload op men xbox na jaren niet gespeeld te hebben.maar nu ben ik op zoek naar een actieve discordgroep om te joinen om samen wat geld te verdienen.is het mogelijk om mij een link te sturen voor jullie discord? Alvast bedankt en groetjes moedertje😉 Reageren
umoeder1478 Geplaatst: 15 januari 2020 Rapport Geplaatst: 15 januari 2020 Hallo,ik heb gta5 pas gedownload na jaren niet gespeeld te hebben,ben dus opzoek naar eem actieve groep om mee samen te spelen.heb niet echt een specifieke voorkeur voor te spelen.en men vriendin heet kim 😂 Groetjes,moedertje😉 Reageren
umoeder1478 Geplaatst: 22 januari 2020 Rapport Geplaatst: 22 januari 2020 Leuke groep mensen om mee te spelen.alleen jammer dat de admin je kicked als je eens een grapje maakt.voor de rest fijne kerels!! Reageren
BoyMr Geplaatst: 15 mei 2020 Rapport Geplaatst: 15 mei 2020 (bewerkt) Hey, ik ben Senne, Ben vaak actief op GTA online en zoek een crew om samen lol te hebben en te grinden. Ik dacht dit dit wel iets voor mij was. Ben lvl 124 om moment van schrijven, mijn PvP is niet geweldig, maar kan een beetje met snippers omgaan. Mij Gamertag is XXMR SEN YTX (Ik ben geen griefer/tryhard) Bewerkt: 15 mei 2020 door BoyMr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.