Guardian1980 Geplaatst: 29 mei 2017 Rapport Geplaatst: 29 mei 2017 In dit topic kan je al je vragen met betrekking tot de GTAForum Awards 2017 kwijt. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2017 De tweede nominatieronde voor de GTAForum Awards 2017 is begonnen. De verandering van crew-opzet, het verdwijnen van de Megaleden-groep en de invoer van XP hebben enige invloed gehad op de categorieën die we nu hebben. Voor de verschillende ledengroepen geldt dat een nominatie in de eerste ronde wordt opgeteld bij die uit de tweede ronde, ongeacht of dat in een andere categorie was of in dezelfde. Mocht je vragen hebben, stel ze dan vooral. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2017 Op 20-11-2017 om 18:02, Guardian1980 zei: De tweede nominatieronde voor de GTAForum Awards 2017 is begonnen. En gesloten... Binnenkort zullen de stembussen voor de GTAForum Awards 2017 openen, uiteraard zullen we dat luid en duidelijk mededelen. Reageren
Michael Geplaatst: 10 december 2017 Rapport Geplaatst: 10 december 2017 Waarom kunnen mensen op Dotz stemmen als beste crewlid? Hij is maar een of twee dagen crewlid geweest? Reageren
PrioX Geplaatst: 10 december 2017 Rapport Geplaatst: 10 december 2017 34 minuten geleden, Asphyxiated zei: Waarom kunnen mensen op Dotz stemmen als beste crewlid? Hij is maar een of twee dagen crewlid geweest? Dotz is nog steeds crewlid in de WikiGTA-crew. Hij draagt alleen de tag niet (meer). Reageren
aron24 Geplaatst: 11 december 2017 Rapport Geplaatst: 11 december 2017 Belachelijk dat ik niet in de nominatielijst van beste lid sta, maar Votair(die hier sinds 5 augustus niet meer gesignaleerd is wel). Niet dat ik het verdien om daar te staan , maar ik het vind het een beetje raar dat iemand een half jaar inactief kan zijn en toch zo'n award kan winnen. Reageren
Dexist Geplaatst: 11 december 2017 Rapport Geplaatst: 11 december 2017 Er was eerder ook al een nominatie ronde he, waarschijnlijk staat hij daardoor er op! Reageren
Michael Geplaatst: 11 december 2017 Rapport Geplaatst: 11 december 2017 21 minuten geleden, aron24 zei: Belachelijk dat ik niet in de nominatielijst van beste lid sta, maar Votair (die hier sinds 5 augustus niet meer gesignaleerd is wel). Niet dat ik het verdien om daar te staan, maar ik het vind het een beetje raar dat iemand een half jaar inactief kan zijn en toch zo'n award kan winnen. We hebben twee nominatieronden, dus het ligt daar ook wel aan als je inactieve leden in de poll ziet. Ik had niet verwacht dat ik voor Beste GTA V kenner werd genomineerd, maar ik denk dat ik bij de eerste nominatieronde ben genomineerd voor Beste GTA V kenner. Maar goed, de afgelopen jaren werd ik ook maar genomineerd voor twee awards en nu vijf awards. Het is denk ik aan de leden om inactieve crewleden of leden te nomineren of stemmen, of leden die het echt verdienen en het hele jaar actief zijn geweest. Reageren
Dexist Geplaatst: 11 december 2017 Rapport Geplaatst: 11 december 2017 Moeten we niet stemmen op de award badge ontwerpen? Of is er maar één (of géén) ingestuurd? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2017 Als die niet in de poll zit zal je er wel niet op hoeven stemmen hè Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 december 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2017 We zijn op de helft, je hebt nog een week om te stemmen. Wacht niet tot het laatste moment, om te voorkomen dat je het per ongeluk vergeet. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 december 2017 Rapport Geplaatst: 19 december 2017 Gestemd! Genomineerd voor Beste Gameskenner. Dat gedurende mijn afwezigheid. Reageren
PrioX Geplaatst: 19 december 2017 Rapport Geplaatst: 19 december 2017 17 minuten geleden, NickOwnage zei: Gestemd! Genomineerd voor Beste Gameskenner. Dat gedurende mijn afwezigheid. Komt waarschijnlijk dankzij een nominatie van eerder dit jaar. Reageren
Dotz Geplaatst: 30 december 2017 Rapport Geplaatst: 30 december 2017 Wanneer komt de uitslag? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.