NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik ben bezig om GTA III 100% uit te spelen, maar ik weet niet precies hoeveel en waar ik de Ambulance, Vigilante en Firetruck Missions moet doen. Kan iemand hierop antwoord geven Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Misschien in de GTA3 Walktrough??? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Bestaat die dan? Ik heb het nergens kunnen vinden... Bewerkt: 1 augustus 2005 door NandroDavids Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Die bestaat ja! Klik hier maar! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) OK, ik heb 'm gelezen, maar daar staat 't ook niet in, die walkthrough is niet af, hij gaat maar tot aan de missies van Luigi. Weet iemand anders misschien het antwoord op mijn vraag? EDIT: 100e bericht!!! Bewerkt: 1 augustus 2005 door NandroDavids Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik ben bezig om GTA III 100% uit te spelen, maar ik weet niet precies hoeveel en waar ik de Ambulance, Vigilante en Firetruck Missions moet doen. Kan iemand hierop antwoord geven Ik heb geen verstand van GTA:III maar zover ik weet zullen deze missies waarschijnlijk wel hetzelfde zijn als met VC en SA Paramedic Mission - In een Ambulance, 12 levels Vigilante Missions - In een Politie Auto, 12 levels Firetruck Missions - In een Brandweerwagen, 12 levels Volgens mij heb ik het zo goed. Dit was het tenminste ook zo bij VC en SA. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Is er misschien iemand anders die het wel zeker weet? Want ik heb geen zin om ze allemaal tot level 12 te doen en dat dat dan misschien niet eens genoeg is... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) PS2: Klik hier! PC: Klik hier! Bewerkt: 1 augustus 2005 door flitskikker Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Dank u! Ik heb ze, kan ik weer verder... Bewerkt: 1 augustus 2005 door NandroDavids Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik heb geen verstand van GTA:III maar zover ik weet zullen deze missies waarschijnlijk wel hetzelfde zijn als met VC en SAParamedic Mission - In een Ambulance, 12 levels Vigilante Missions - In een Politie Auto, 12 levels Firetruck Missions - In een Brandweerwagen, 12 levels Volgens mij heb ik het zo goed. Dit was het tenminste ook zo bij VC en SA. Dit klopt dus niet helemaal, het is zelfs makkelijker.. Het klopt alleen voor Paramedic Mission. Met de Vigilante Missions moet je op elk eiland 20 criminelen vermoorden en als beloning krijg je 2 sterretjes per keer bij je hide out. Met de Firetruck Missions moet je op elk eiland 20 brandjes blussen en na de 60 brandjes geblust te hebben krijg je als beloning een flame trower bij je hide out. Ik raad het aan om dit telkens meteen in het begin van het nieuwe level te doen net zoals de Hidden Packages de Rampages en de Unique Stunt Bonussen, want dan heb je nog geen ruzie met de gangs. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Dit klopt dus niet helemaal, het is zelfs makkelijker..Het klopt alleen voor Paramedic Mission. Met de Vigilante Missions moet je op elk eiland 20 criminelen vermoorden en als beloning krijg je 2 sterretjes per keer bij je hide out. Met de Firetruck Missions moet je op elk eiland 20 brandjes blussen en na de 60 brandjes geblust te hebben krijg je als beloning een flame trower bij je hide out. Ik raad het aan om dit telkens meteen in het begin van het nieuwe level te doen net zoals de Hidden Packages de Rampages en de Unique Stunt Bonussen, want dan heb je nog geen ruzie met de gangs. Dit stond ook al in de walkthrough van Flitskikker. Ik ga inderdaad eerst alle unique's, hidden packages, rampages enz. doen, want anders heb je al die gangs achter je aan en wordt het een stuk moeilijker... Reageren
Mark B. Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Dit stond ook al in de walkthrough van Flitskikker. Ik ga inderdaad eerst alle unique's, hidden packages, rampages enz. doen, want anders heb je al die gangs achter je aan en wordt het een stuk moeilijker... Ow sorry dat je al antwoord had op je vraag. Ik wist niet zeker of het wel in die walktrough werd verteld en dan ga ik niet eerst dat hele verhaal door lezen. Succes met het uitspelen van GTA III!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.