JasonStatham Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 Ontwikkelaar+Uitgever: Electronic ArtsGenre: Sport Platforms: PC, XO, PS4 (Switch?), X360, PS3 Aantal spelers: 1-4 Releasedate: 29-9-2017 (3 dagen eerder bij pre-orderen van de Ronaldo Edition/Deluxe Editon) Uiteraard is FIFA weer terug dit jaar met een nieuwe editie! Dit keer is Cristiano Ronaldo het gezicht van de nieuwe game en zo blijkt in de reveal trailer: Zoals gebruikelijk met EA zijn er natuurlijk weer verschillende edities om te kopen, hieronder toegelicht wat de verschillen zijn volgens eurogamer: De FIFA 18 ICON (Super Deluxe) Edition kost 99,99 euro en bevat: Drie dagen Early Access Maximum 40 FIFA Ultimate Team Jumbo Premium Gold Packs (twee per week over 20 weken - 120 euro waard) Drie-matches FUT Team of the Week leenspeler (één drie-matches leenspeler voor 20 weken) Cristiano Ronaldo FUT leenspeler voor 5 matches Ronaldo Nazário FUT Icon leenspeler voor 5 matches 8 special edition FUT kits ontworpen door FIFA soundtrack artiesten De FIFA 18 Ronaldo (Deluxe) Edition kost 89,99 euro en bevat: Drie dagen Early Access Maximum 20 FIFA Ultimate Team Jumbo Premium Gold Packs (één per week over 20 weken - 60 euro waard) Cristiano Ronaldo FUT leenspeler voor 5 matches 8 special edition FUT kits ontworpen door FIFA soundtrack artiesten De FIFA 18 Standard Edition kost 69,99 euro en bevat: Maximum 5 FIFA Ultimate Team Jumbo Premium Gold Packs (één per week voor vijf weken - 15 euro waard) Cristiano Ronaldo FUT leenspeler voor 5 matches 8 special edition FUT kits ontworpen door FIFA soundtrack artiesten De FIFA 18 Legacy Edition (enkel beschikbaar voor de PlayStation 3 en Xbox 360) bevat: Maximum 5 FIFA Ultimate Team Jumbo Premium Gold Packs (één per week voor vijf weken - 15 euro waard) Reageren
Votair Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 70 euro voor de Standard Edition?? 90 euro voor de Ronaldo (Deluxe) Edition waarbij je 3 dagen Early acces krijgt en een paar pakketjes?... Hoe zit het trouwens met Legends op PS4? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 juni 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 1 minuut geleden, Votair zei: 70 euro voor de Standard Edition?? 90 euro voor de Ronaldo (Deluxe) Edition waarbij je 3 dagen Early acces krijgt en een paar pakketjes?... Hoe zit het trouwens met Legends op PS4? Dat zijn de digitale prijzen, fysieke versies liggen in de winkel meestal toch veel goedkoper, 50-60eu. Legends zijn er dit keer ook op Playstation ja, op alle platforms dit x Reageren
Votair Geplaatst: 5 juni 2017 Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 (bewerkt) 1 minuut geleden, FrankyFourFingers zei: Dat zijn de digitale prijzen, fysieke versies liggen in de winkel meestal toch veel goedkoper, 50-60eu. Legends zijn er dit keer ook op Playstation ja, op alle platforms dit x Chill, maar ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat je 30 euro extra betaalt voor een paar pakketjes, waarvan de kans dat je een goede speler packt misschien 10% is.. Dan koop ik nog liever fifa coins. Bewerkt: 5 juni 2017 door Votair Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 juni 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2017 1 uur geleden, Votair zei: Chill, maar ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat je 30 euro extra betaalt voor een paar pakketjes, waarvan de kans dat je een goede speler packt misschien 10% is.. Dan koop ik nog liever fifa coins. Ja, weetje.. Ik snap sowieso niet waarom je extra geld zou neerleggen voor items waar je vrij weinig aan hebt als het aankomt op plezier. Mijn ervaringen met FUT zijn altijd zo dat het leukste gedeelte is dat je uit 't niets begint en langzamerhand steeds een beter team aan 't maken bent en blijft sleutelen op die plekken waar verbetering mogelijk is. De enige keren dat ik overga tot micro-transacties of iets dergelijks is als ik de ontwikkelaars wil steunen zoals bij een Rocket League. Reageren
aron24 Geplaatst: 6 juni 2017 Rapport Geplaatst: 6 juni 2017 Ik zou ook blij zijn, als de scheidsrechters eens wat beter maken. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 6 juni 2017 Rapport Geplaatst: 6 juni 2017 Deze fifa ga ik hoogstwaarschijnlijk niet bij launch halen, en uitgerekend nu gaan de legends naar PS! Nou ja een gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk. Reageren
Votair Geplaatst: 6 juni 2017 Rapport Geplaatst: 6 juni 2017 (bewerkt) Ik ben geen fan van de cover moet ik zeggen. Bewerkt: 6 juni 2017 door Votair Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 juni 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2017 Ik zie Ronaldo niet gaan, maar dit zou wel een zijn. Reageren
Votair Geplaatst: 22 juni 2017 Rapport Geplaatst: 22 juni 2017 Ronaldo vertrekt niet, dus EA hoeft zich nergens zorgen over te maken. Reageren
aron24 Geplaatst: 20 september 2017 Rapport Geplaatst: 20 september 2017 Webapp ligt er nu al weer uit. Ik heb wel Özil en Giroud weten te packen, dus dat is best wel lekker Reageren
moechy Geplaatst: 24 september 2017 Rapport Geplaatst: 24 september 2017 Denk dat ik deze wel ga halen, laatste fifa die ik had, was Fifa 15. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 24 september 2017 Rapport Geplaatst: 24 september 2017 Heb er zin in! Nog een paar dagen wachten. Ik denk dat ik FUT dit jaar oversla, mede omdat ik sinds begin 2017 op hoog niveau Pro Clubs speel in een e-sport competitie. Dat vind ik veel leuker dan me iedere keer aan FUT ergeren... De demo is in ieder geval veelbelovend. Reageren
FilipSaey_Loonwerken Geplaatst: 25 september 2017 Rapport Geplaatst: 25 september 2017 Het is dat ik hem gratis krijg bij een abbo dat ik hem zal hebben. De game op zich is goed met graphics en bewegingen maar soms gebeuren er toch ook dingen dat je je afvraagt waarom het in godsnaam gebeurt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 september 2017 Rapport Geplaatst: 25 september 2017 Ongelooflijk wat een geldklopperij. Dan koop je een game voor een toch wel zeer behoorlijke prijs en moet je nog extra geld wegleggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.