Quatroking Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 hey, ik ben er net achter gekomen hoe je je boxen kan boosten met een echo. (tenminste, op windows xp, zover ik weet) ga naar configuratiescherm> geluiden en audioapparaten bij luidspreker instelingen klik je op geavanceerd dan zet je de luidspreker opstelling op "quadrafonishe luidsprekers" druk op ok als het goed is hoor je nu ontzettend veel echo bij geluiden. (omdat je pc nu denkt dat hij 4 boxen hebt, nu word alles door 2 boxen gedaan waardoor er een echo onstaat) Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik heb het geprobeerd en merk het verschil inderdaad. Prachtig geluid man Reageren
Timovich Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik hoor geen verschil hoor Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik hoor ook helemaal geen verschil. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Misschien komt het omdat ik andere boxen hebt Reageren
Quatroking Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 probeer eens andere opties die meer dan 2 boxen hebben @Snorege: get rocked!!!! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 ik hoor ook geen verschil Reageren
meetlat Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 wat is het nut ervan ??? ik heb gewoon boxen vanuit oude radio's gehaald mooi een doos voor gemaakt met plexiglas en vijzen gat ingeboort box ertegen et voila home cinama :'D Reageren
Quatroking Geplaatst: 12 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 bij sommige muziek word het dan nog mooier of nog gaver! en dan nog, een harde boost kan wel leuk zijn... Reageren
X-TX Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Bij geluidskaarten van Creativ krijg je software bij, daar ergens tussen zit Sound HQ waar je heel veel instellingen hebt, zo als instellen dat je geluid krijg als of je in badkamer zit en allemaal andere dingen. Reageren
RNW@Y Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Met mijn subwoofer, krijg je nog beter boost, dan je normale boxjes. Je muis trilt zowat van je bureau . (500watt subwoofer, normale subwoofer van 5.1 is meestal zo 20 watt misgien meer) Bewerkt: 15 augustus 2005 door RNW@Y Reageren
bigG Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik hoorde heel even verschil maar dat kon ook in het liedje zitten want nu hoor ik echt geen verschil. Ik heb wel een beetje echo maar dat heb ik altijd al gehad, mischien heb ik betere (simpele) boxen ofzo? Reageren
Johan O. Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 ik kwam er net achter dat hij altijd al zo gestaan heeft das echt chill jonge, ik had zo'n liedje, en ik hoorde zo telkens links een geluid en dan weer recht echt lache Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.