Jump to content

Handig: Je soundboxen boosten met echo

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, ik ben er net achter gekomen hoe je je boxen kan boosten met een echo. (tenminste, op windows xp, zover ik weet)

ga naar configuratiescherm> geluiden en audioapparaten

bij luidspreker instelingen klik je op geavanceerd

dan zet je de luidspreker opstelling op "quadrafonishe luidsprekers"

druk op ok

als het goed is hoor je nu ontzettend veel echo bij geluiden.

(omdat je pc nu denkt dat hij 4 boxen hebt, nu word alles door 2 boxen gedaan waardoor er een echo onstaat)

• 2 weken later...
Geplaatst:

wat is het nut ervan ??? :? ik heb gewoon boxen vanuit oude radio's gehaald mooi een doos voor gemaakt met plexiglas en vijzen gat ingeboort box ertegen et voila home cinama :'D

Geplaatst:

bij sommige muziek word het dan nog mooier of nog gaver! en dan nog, een harde boost kan wel leuk zijn...

Geplaatst:

Bij geluidskaarten van Creativ krijg je software bij, daar ergens tussen zit Sound HQ waar je heel veel instellingen hebt, zo als instellen dat je geluid krijg als of je in badkamer zit en allemaal andere dingen.

Geplaatst: (bewerkt)

Met mijn subwoofer, krijg je nog beter boost, dan je normale boxjes. Je muis trilt zowat van je bureau :bonk: . (500watt subwoofer, normale subwoofer van 5.1 is meestal zo 20 watt misgien meer) :puh:

Bewerkt: door RNW@Y
Geplaatst:

Ik hoorde heel even verschil maar dat kon ook in het liedje zitten want nu hoor ik echt geen verschil. Ik heb wel een beetje echo maar dat heb ik altijd al gehad, mischien heb ik betere (simpele) boxen ofzo?

Geplaatst:

ik kwam er net achter dat hij altijd al zo gestaan heeft das echt chill jonge,

ik had zo'n liedje, en ik hoorde zo telkens links een geluid en dan weer recht echt lache

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...