Tim14 Geplaatst: 9 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2004 heeft er al iemand een skin van carl johnson voor vice city gevonde? leek me wel leuk om die te hebbe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crazycj Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Niet dat ik weet waarom wil je die hebben dan ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Ja, die is er al wel. Ik kan hem alleen niet meer vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rik LeE! Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 euhh.. is die weL gemaaKT dan! ?? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Jep. Ik heb het zelf gezien. Op Google gezocht en toen kwam ik op een paar pagina's met allemaal links naar 'Skin Carl Johnson'. En toen moest ik weer ergens op klikken enzovoorts... :wacko: Heel gek allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 oo bedankt ik zal wel even op google kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 (bewerkt) Kunnen van die gasten zijn die mensen lokken maar het zelf dan niet hebben ofzo. Ik denk niet echt dat er 1 is. Omdat we nog geen goede details hebben. Zoals schoenen enzo. Postaldude EDIT:Ik heb wel een San Andreas mod gevonden met CJ skin. Dus zeg maar of hem wilt.Geef ik je de link wel. Postaldude Bewerkt: 15 juli 2004 door Postaldude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 16 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Kunnen van die gasten zijn die mensen lokken maar het zelf dan niet hebben ofzo.Ik denk niet echt dat er 1 is. Omdat we nog geen goede details hebben. Zoals schoenen enzo. Postaldude EDIT:Ik heb wel een San Andreas mod gevonden met CJ skin. Dus zeg maar of hem wilt.Geef ik je de link wel. Postaldude ik heb er al een paar gevonde maar ze lijken niet echt eentje die ik gevonden had had een baard en de andere stekeltjes als haren? dus ik weet niet welke jij nu hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ken-D Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2004 (bewerkt) ***CENSUUR*** Asteblieft Postaldude Edit door Lantyz: Illegale link Bewerkt: 7 augustus 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 19 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2004 (bewerkt) Ja, en dat mag dus niet. En dat weet je. Kan iemand hier even werk van maken? :rolleyes: Edit door Lantyz: Dat kan. Bewerkt: 7 augustus 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 19 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2004 (bewerkt) ***CENSUUR***Asteblieft Postaldude en dat is ook heel de san andreas mod dus die hoef ik niet maar ja blijkbaar heeft niemand echt een goeie Bewerkt: 7 augustus 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 21 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 juli 2004 Probeer het zelf te make dan... (Niet dat ik dat kan hoor) maar volgens mij kan je er wel een programma voor downloade?? Of niet dan :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 25 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2004 voor de meeste dingen bestaan er programma's maar die mensen van gta doen t ook met de hand, dus waarom wij niet? na veel oefenen lukt t wel, bij mij ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 4 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2004 heeft er al iemand een skin van carl johnson voor vice city gevonde? leek me wel leuk om die te hebbe lijkt me leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.