kaaskoekje Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een vraag die ik al heel lang wilde stellen: Hoe moet je screenshots maken met zo'n fotocameratje? Ik weet wel hoe je gewoon foto's moet maken, maar hoe moet je ze dan bekijken? Oja, ik heb de pc versie, en ik heb al op pagina 3 gekeken in dat topic, maar ik snap 't niet helemaal! Alvast bedankt! P.S. Eerste post!!! ^__^ trotse ik Bewerkt: 1 augustus 2005 door kaaskoekje Reageren
killerfist Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 mijn documenten/gta san andreas user files/gallery Reageren
Ehsan Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een vraag die ik al heel lang wilde stellen:Hoe moet je screenshots maken met zo'n fotocameratje? Ik weet wel hoe je gewoon foto's moet maken, maar hoe moet je ze dan bekijken? Oja, ik heb de pc versie, en ik heb al op pagina 3 gekeken in dat topic, maar ik snap 't niet helemaal! Alvast bedankt! P.S. Eerste post!!! ^__^ trotse ik C:\Documents and Settings\(....naam)\My Documents\GTA San Andreas User Files\Gallery daar kun je ze vinden Bewerkt: 1 augustus 2005 door Ehsan Reageren
Dri3s Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Niet om slotjes vragen, zie hier. Reageren
need my speed Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Je mag niet spammen enom slotjes vragen he.... Reageren
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Sorry, wist ik niet. Ben nog een beetje nieuw hier. Nou krijg ik toch niet weer een warn he. SORRY SORRY SORRY, geef me plz niet nog een warn Bewerkt: 1 augustus 2005 door Crifox Reageren
SpeedyGJ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Je moet wel die fotogalary optie inschakelen!!! Anders slaat ie de foto's niet op! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.