Draxmintar Geplaatst: 20 juli 2017 Rapport Geplaatst: 20 juli 2017 Yo peepz, Na jaren gta 5 online op de ps3 te hebben gespeeld, ben ik sinds kort actief op de ps4. Ondanks mn lage leven (20) heb ik aardig wat ervaring. Ik zoek een paar mensen met wie ik serieus heists en missions kan voltooien. PSN= Draxmintar Grt, Dexmintar Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 juli 2017 Rapport Geplaatst: 20 juli 2017 Welkom op het forum! Heb zelf wel een PSN account, maar speel echt zelden. Mocht je me toch willen toevoegen: bassieboy35 is mijn PSN. Overigens hebben we op het forum een GTA Online clan gericht op de PS4. Die organiseren regelmatig een meeting. Mocht je interesse hebben kan ik je hier even een kijkje nemen. Reageren
PrioX Geplaatst: 20 juli 2017 Rapport Geplaatst: 20 juli 2017 Welkom Dexminator, Ikzelf speel niet op de PS4. Maar we hebben wel veel leden die dat doen. In dit topic kan je een lijstje vinden met PS4-spelers. Misschien dat daar leden tussen staan die met je mee willen doen. Reageren
SupComRP Geplaatst: 30 juli 2017 Rapport Geplaatst: 30 juli 2017 Hey! Ik ben een ervaren & serieuze speler met een Armored Kuruma, een Mic & bijna altijd online! Voeg me toe: SupComRP Reageren
Jochems Geplaatst: 5 september 2017 Rapport Geplaatst: 5 september 2017 Voeg me maar toe op PSN: jsmusic053 Reageren
thunderracie Geplaatst: 15 november 2017 Rapport Geplaatst: 15 november 2017 Op 20-7-2017 om 15:46, Draxmintar zei: Yo peepz, Na jaren gta 5 online op de ps3 te hebben gespeeld, ben ik sinds kort actief op de ps4. Ondanks mn lage leven (20) heb ik aardig wat ervaring. Ik zoek een paar mensen met wie ik serieus heists en missions kan voltooien. PSN= Draxmintar Grt, Dexmintar beste dex ben nog niet heel bedreven met gta maar wil ook met een crew verder komen ben op het moment level 43 en heb de eerst heist gedaan maar voor de volgende heb ik 4 members nodig dus als je mij ook wil toe voegen graag weet alleen nog niet hoe ik jou kan terug vinden. mijn psn: thunderracie Reageren
Emilan1983 Geplaatst: 3 april 2018 Rapport Geplaatst: 3 april 2018 Volwassen speler, rank 500+ zo goed als alles in bezit, iedere dag online. Ps4 PSN: Emilan1983 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.