kaaskoekje Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 De hele tijd als ik opstijg, dan gaat ie naar beneden, naar boven, naar beneden enz. Het lukt me maar niet om gewoon de vliegen. ik heb er al zo'n 2 uur mee zitte te *beep*-en maar het lukt dus echt niet! Weten jullie hoe je recht kan vliegen??? Ik heb de PC versie!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Je moet niet te snel omhoog gaan. Ook moet je je wielen ingeklapt hebben (om het zo maar even te zeggen). Als het echt niet lukt kan je je savegame uploaden via Rapidshare en in dit topic zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Misschien zijn je wielen niet ingeklapt. Je kan ook eens kijken in de Walkthrough of de zoekfunctie gebruiken. Edit: Big Smoke was me voor. Bewerkt: 1 augustus 2005 door Dri3s Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 Een andere tip die voor mij heel nuttig was, is om deze vliegtuig missies te doen met de camera in de 1st person stand, dus met de camera in de cockpit alshetware.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 Ja kan die missies best 's avond of snachts doen, dan kan je beter mikken.Overdag zie je de corona's haast niet.En iig je wielen inklappen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blu3ice Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Zou er iemand hem plz voor mij willen doen? Je mag gerust de hele airstrip uitspelen maar dat hoeft niet... Ik wil gewoon door CIRCLE AIRSTRIP geraken... http://rapidshare.de/files/3611385/GTASAsf4.b.html Thnx! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Zou er iemand hem plz voor mij willen doen? Je mag gerust de hele airstrip uitspelen maar dat hoeft niet... Ik wil gewoon door CIRCLE AIRSTRIP geraken...http://rapidshare.de/files/3611385/GTASAsf4.b.html Thnx! Ik denk dat je meer succes hebt als je je savegame in dit topic post, daar kijken nl. meer mensen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Daar je verzoek neerzetten Locked Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts