Gino Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Ik heb op devianart dit gedownload maar ik weet niet hoe ik hem moet instaleren kan iemand me helpen ? Reageren
MarcN Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2005 Dat wil wel met Style XP. Hier kun je een gratis trail downloaden van 30 dagen: http://www.tgtsoft.com/ Reageren
Gino Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Dat heb ik ook al eens geprobeerd maar dan moet je je toch allemaal registreren ? Reageren
MarcN Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Ja, moet eigenlijk wel, maar je kan hem ook voor 30 dagen op proef gebruiken. Reageren
Gino Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Maar ze vragen ook mijn creditcard nummer enzo en ik moet het invullen Reageren
Gino Geplaatst: 3 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Ik heb hier nog wat nieuwe screenies : Zo ziet hij eruit toen ik hem had gedownload : Ik open de map : Ik open Shell : Dan krijg ik deze drie mappen en in alle drie de mappen zit 1 zo'n ding: Hopelijk kunnen jullie er nu wat meer mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.