Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Even een toevoeging, kwijt is geen werkwoord (Ik kwijt bestaat niet) en is dus gewoon een woord. Dan hoort er dus ook bij geen enkele vorm een d bij te komen, bovendien (als het een werk woord zou zijn) hoort dat nog niet, want anders zou het werkwoord kwijd zijn, en het infinitief kwijden.

Ik kwijt bestaat wel degelijk. Het woord kwijten betekent zoiets als je heel nauwgezet aan iets overgeven: Ik kwijt me van mijn taak wil zeggen dat ik mijn taak heel goed en nauwgezet aan het uitvoeren ben. Zie ook de vervoegingen van dit woord: ==> klik <==. Maar met een d wordt het woord niet geschreven inderdaad.....

Oke Sheep, ik heb er wel eens van gehoord maar ik wist niet dat het een werkwoord was. Dus heb ik me vergist, het leek me alleen sterk dat je in die vorm (ik ben kwijt) (Dan bedoel ik niet het werkwoord kwijten) jij bent kwijdt spelt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

op wikigta staat bij san andreas, voertuigen, luchtvervoer dat de andromada een benzinemotor heeft. dit lijkt me sterk omdat het een hij een straalmotor heeft, dit geld ook voor de AT 400 en de shamahal. dit zou eerder kerozine moeten zijn. ook vind ik het vreemd dat de hydra in de lijst met overheid staat terwijl de police maverick wel weer bij luchtvervoer staat. oja en dan vraag ik me af wat dat rare lijstje dat onder de eigenschappen van de police maverick staat betekend, dit is denk ik ook een foutje.

Link to comment
Delen op andere websites

op wikigta staat bij san andreas, voertuigen, luchtvervoer dat de andromada een benzinemotor heeft. dit lijkt me sterk omdat het een hij een straalmotor heeft, dit geld ook voor de AT 400 en de shamahal. dit zou eerder kerozine moeten zijn.
In het bestand Rockstar Games/GTA San Andreas/data/handling.cfg is duidelijk vermeld dat alle luchtvoertuigen een benzine motor hebben. Zie kolom 'R' waarbij 3 type mogelijk zijn: Petrol, Diesel en Electric. Hierbij staat bij alle luchtvoertuigen een 'P' van Petrol, ik ben het met je eens dat in het dagelijke echte leven vliegtuigen op kerosine vliegen, echter heeft R* dat niet zo geprogrammeerd. Wij gebruiken de informatie die voor ons voorhanden ligt, als je het hier niet mee eens bent zal je je beklag bij R* zelf moeten deponeren.
ook vind ik het vreemd dat de hydra in de lijst met overheid staat terwijl de police maverick wel weer bij luchtvervoer staat.
Inmiddels staat de Police Maverick ook bij 'Overheid', bedankt voor het melden!
oja en dan vraag ik me af wat dat rare lijstje dat onder de eigenschappen van de police maverick staat betekend, dit is denk ik ook een foutje.
Dit was idd een foutje en is door een collega gecorrigeerd, ook namens hem bedankt voor het melden. KUTGW :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

ja bedankt en sorry want dat van die benzine wist ik gewoon niet. ik wil niet doorzeuren maar als je de hydra en police maverick bij de overheid, dan zou je de andromada ook bij vervoer en transport kunnen zetten, of de shamal bij recreatie. en als ik op wikigta kijk om te weten welke helikopters en vliegtuigen er zijn zou ik dan alle rijtjes af moeten zoeken. maar het is ook wel weer waar dat de hydra en police maverick bij de overheid horen. is een dubbele verwijzing naar dat soort voertuigen die eigenlijk bij twee catogorieen horen mogenlijk?

dit is niet echt een fout maar dat leek me wel handig.

Link to comment
Delen op andere websites

ja bedankt en sorry want dat van die benzine wist ik gewoon niet. ik wil niet doorzeuren maar als je de hydra en police maverick bij de overheid, dan zou je de andromada ook bij vervoer en transport kunnen zetten, of de shamal bij recreatie. en als ik op wikigta kijk om te weten welke helikopters en vliegtuigen er zijn zou ik dan alle rijtjes af moeten zoeken. maar het is ook wel weer waar dat de hydra en police maverick bij de overheid horen. is een dubbele verwijzing naar dat soort voertuigen die eigenlijk bij twee catogorieen horen mogenlijk?

dit is niet echt een fout maar dat leek me wel handig.

maar zoals je weet staan de luchtvoertuigen apart zodat je weet,nouja dat het een luchtvoertuig is :puh:

en als je het dan gaat verzetten word het ingewikeld :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb na lange tijd nog is foutjes gevonden ^_^:

1: Op de pagina van Millie Perkins staat er 2 keer Milie ipv Millie geschreven, namelijk in het kadertje: Naam Milie Perkins, en redelijk onderaan: Het enige verschil is, dat je bij nummer twee, Milie...

2: Ik heb ook nog een foutje gevonden waar baracks wordt geschreven ipv barracks, namelijk, op de voertuigen pagina van GTA Advance, onder de overheid auto's.

3: En mijn laatste foutje is op de GTA Advance zijmissie Yakuza 1, daar staat namelijk dit: Deze race van 26 checkpoints is niet al te moelijk, moelijk moet natuurlijk moeilijk zijn!

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Deze is al iets moeilijker als die uit Ocean Beach, maar het is nog redelijk te doen.

Dit moet natuurlijk moeilijker dan zijn.

>Klik<

Deze had een collega reeds aangepast, bedankt :tu:
Ik heb na lange tijd nog is foutjes gevonden ^_^:

1: Op de pagina van Millie Perkins staat er 2 keer Milie ipv Millie geschreven, namelijk in het kadertje: Naam Milie Perkins, en redelijk onderaan: Het enige verschil is, dat je bij nummer twee, Milie...

2: Ik heb ook nog een foutje gevonden waar baracks wordt geschreven ipv barracks, namelijk, op de voertuigen pagina van GTA Advance, onder de overheid auto's.

3: En mijn laatste foutje is op de GTA Advance zijmissie Yakuza 1, daar staat namelijk dit: Deze race van 26 checkpoints is niet al te moelijk, moelijk moet natuurlijk moeilijk zijn!

Je hebt helemaal gelijk, ik heb ze aangepast. Bedankt voor het melden :D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook nog ééntje gevonden, op de voertuigen lijst van GTA III zie je 'Thrashmaster' staan, dit moet 'Trashmaster' zijn, zonder eerste H. Ik zie deze naam op meerdere lijsten staan, o.a. de import/export lijsten.

Edit:

Nog één gevonden, of eerder, een toevoeging. Op de wapenlijst van GTA III zie je bij sommige wapens een vertaling staan. Bij 'Sniper Rifle' mis ik de vertaling, want hier is toch echt de Nederlandse vertaling 'Sluipschutters geweer' voor. :Y

Edit2:

Ik ben op dreef vandaag, weer een gevonden. Hier vind je de beschrijving van Luigi, en dan hebben we het over dit stukje:

... maar zijn bewaker Mickey Hamfists maar de deur stuurt. ...

Nou ja, je ziet de fout zelf wel denk ik... :)

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Op wikigta bij Sa Staan niet alle vindplaatsen van die nachtkijker en warmte kijker.

Je kunt ze namelijk ook vinden op het station in San Ferrio en in het huis van mad dog naast de spelcomputer en naast de achteringang. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...