Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Het stuk Liberty City in GTA San Andreas is niet gebruikt voor The Introduction. Het stuk Portland in GTA San Andreas is van een dusdanig slechte kwaliteit dat het onbruikbaar is. Daarnaast zijn er ook gebieden in The Introduction te zien die niet in GTA San Andreas zitten, zoals Salvatores Gentlemen's Club.

Zie hier Sex Club 7 zoals het er in het hidden interior uitziet. Zoals je ziet is het niet vergelijkbaar met The Introduction.

post-536-1197498310.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het stuk Liberty City in GTA San Andreas is niet gebruikt voor The Introduction. Het stuk Portland in GTA San Andreas is van een dusdanig slechte kwaliteit dat het onbruikbaar is. Daarnaast zijn er ook gebieden in The Introduction te zien die niet in GTA San Andreas zitten, zoals Salvatores Gentlemen's Club.

Zie hier Sex Club 7 zoals het er in het hidden interior uitziet. Zoals je ziet is het niet vergelijkbaar met The Introduction.

Daar moet ik je wel gelijk in geven. Bovendien wist ik niet dat ook the Gentlmen's Club er in zit.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat foutjes gevonden:

1: Bij de GTA3 missie Arms Shortage staat 2 keer phill in plaats van phil geschreven, namelijk onderaan bij 2 van de 4 afbeeldingen.

2: Bij de laatste missie van VC Keep Your Friends Close staat er dit redelijk onderaan: maar met een minigun of rocketlauncher is het te doen. rocketlauncher moet in 2 woorden geschreven worden rocket launcher dus.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook weer 1 gevonden.

Op deze pagina staat in het begin van de eerste regel van safehouse 3: Ook dit huis is pas naar een bepaalde missie beschikbaar.

Naar moet na zijn volgens mij.

Nog een gevonden! ^_^

Op deze pagina staat: en hoe je je grage kunt gebruiken.

grage moet garage worden!

Bewerkt: door Johannes47
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Cheats van GTA: Vice City staan er bij pc telkens spaties tussen, maar als je die invoerd word de cheat niet geactiveerd, dus het lijkt me een foutje.

Dit is om een beetje overzicht te creëren zodat je alle letters goed kan lezen. maar het zou misschien wel handig zijn als ze erboven even vermelden dat je de spaties niet hoefd te typen ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Tijdens het transport naar de gevangenis wordt het konvooi echter klemgereden door een aantal wagens. Één van de wagens laat een bom achter op de brug waar dit zich allemaal afspeelt. De Enforcer wordt omsingeld door leden van het Colombian Cartel. De agenten worden onder schot gehouden, en een gevangene met een oosters uiterlijk wordt meegenomen.

Moet het niet De Colombian Cartel zijn?

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog wat foutjes gevonden:

1: Bij de GTA3 missie Arms Shortage staat 2 keer phill in plaats van phil geschreven, namelijk onderaan bij 2 van de 4 afbeeldingen.

2: Bij de laatste missie van VC Keep Your Friends Close staat er dit redelijk onderaan: maar met een minigun of rocketlauncher is het te doen. rocketlauncher moet in 2 woorden geschreven worden rocket launcher dus.

Aangepast
Ik heb er ook weer 1 gevonden.

Op deze pagina staat in het begin van de eerste regel van safehouse 3: Ook dit huis is pas naar een bepaalde missie beschikbaar.

Naar moet na zijn volgens mij.

Nog een gevonden! ^_^

Op deze pagina staat: en hoe je je grage kunt gebruiken.

grage moet garage worden!

Aangepast
Bij de Cheats van GTA: Vice City staan er bij pc telkens spaties tussen, maar als je die invoerd word de cheat niet geactiveerd, dus het lijkt me een foutje.

Dit is om een beetje overzicht te creëren zodat je alle letters goed kan lezen. maar het zou misschien wel handig zijn als ze erboven even vermelden dat je de spaties niet hoefd te typen ;)

Greetz :sigaar:

Ik heb die laatste suggestie er (mogelijk tijdelijke) maar boven gezet
Tijdens het transport naar de gevangenis wordt het konvooi echter klemgereden door een aantal wagens. Één van de wagens laat een bom achter op de brug waar dit zich allemaal afspeelt. De Enforcer wordt omsingeld door leden van het Colombian Cartel. De agenten worden onder schot gehouden, en een gevangene met een oosters uiterlijk wordt meegenomen.

Moet het niet De Colombian Cartel zijn?

Klik

Volgens mij niet, ik zou het echter ook niet zeker weten. Met "het" worden we gesteund door een internetpagina van de krant de Trouw, tegenover een pagina op Wikipedia over GTA III die wel "de" gebruikt. Ik laat het nog maar zo dus.
in de missie Amphibious Assault in gta san andreas staat bij wikigta bij de tips dat CJ een condoom in zijn gezicht heeft gekregen in los santos haven maar het is santa maria beach
Agreed, bij deze verbeterd.

Iedereen erg bedankt voor de moeite om deze foutjes te melden, wij appreciëren dat enorm _O_ .

Link to comment
Delen op andere websites

Moet het niet De Colombian Cartel zijn?

Nederlandse grammatica toepassen op Engelse termen is altijd een beetje sjoemelen, maar aangezien het ook 'het kartel' is in het Nederlands, lijkt me 'het Colombian Cartel' het meest geschikt.

een pagina op Wikipedia over GTA III die wel "de" gebruikt.

Wikipedia gebruikt zowel 'de -' als 'het Colombian Cartel', dus daar is ook geen peil op te trekken. De GTA-artikelen op de Nederlandse Wikipedia zijn sowieso niet om over naar huis te schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

¡hier¡ staat dat de valet bij het vank hoff hotel is.

en kijk je ¡hier¡ dan zie je in sf ong. in t midden ook vank hoff hotel staan maar dat is op een andere locatie is dat een fout of zijn 2 hotels van?

nog eene ¡hier¡

De triatlon in op de Santa Maria Beach vindt je vlakbij de vuurtoren.
in op de? huh???¿¿¿ Bewerkt: door Dj-GTA
Link to comment
Delen op andere websites

¡hier¡ staat dat de valet bij het vank hoff hotel is.

en kijk je ¡hier¡ dan zie je in sf ong. in t midden ook vank hoff hotel staan maar dat is op een andere locatie is dat een fout of zijn 2 hotels van?

nog eene ¡hier¡

Zie deze post voor uitleg. Het betreffende stuk staat onderaan de post.
De triatlon in op de Santa Maria Beach vindt je vlakbij de vuurtoren.
in op de? huh???¿¿¿
Fixed, dankje voor het posten :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...