Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Ik heb een klein foutje op de pagina van Print Works gevonden. Er staat:

De Print Works kost $70.000,= en wordt na aankoop aangegeven met dit icoon: MalibuMarker.gif . Het bedrijf geeft je in eerste instantie twee missies: Spilling the Beans en Hit the Courier.

Het icoon is dat van The Malibu club, niet dat van Print Works.

Nog een klein foutje heb ik op de pagina Taxi Driver van GTA Advance gevonden. Er staat als beloning:

Nadat je 50 mensen vervoerd hebt, spawnt de Borgnine in Trenton (Portland) bij je safehouse.

Als je kijkt op de pagina Safe houses zie je dat het safe house in Portland in Hepburn Heights ligt, niet in Trenton. Jullie hebben het vast verward met GTA III.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op wikigta staat dat tommy vercetti's gang de vercetti gang heet. Maar als je het taxibedrijf koopt zegt die vrouw dat je vercetti famili heet. En er word nergens iets anders gezegd. Of wel?

Volgens mij heeft Dolores het ook over de "Vercetti Gang", maar zij verzint dat ter plekke (ze heeft Tommy immers nog nooit gezien). Hoe dan ook, Tommy's gang is niet gebaseerd op een familie, maar op een compleet zelfverworven gang. Ook in de stats van GTA Vice City wordt de gang "Vercetti Gang" genoemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Tommy zegt echter wel dat hij niet bij een gang hoort. Officieel zou het dus geen gang zijn. Of de Vercetti Gang bestaat wel, alleen is Tommy er geen lid van. Als Dolores aan hem vraagt tot welke gang hij behoort zegt hij namelijk dat hij nog niet echt bij een gang hoort. Als ze dan vraagt hoe hij heet zegt hij Tommy Vercetti. Maargoed, als je hem moet geloven behoort hij dus niet tot een gang. Kun je op WikiGTA veranderen, dat hij niet bij een gang hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey.Ik heb weer een mierenneuker foutjue gevonden :D.Bij de Unique Stunts van SA staat bij nummer 13 dit:

Komende vanaf het vliegveld van San Fierro en de weg langs het water volgend passeer je eerst Easter Bay Chemicals en steek je vervolgens de brug over. Direct aan de overkant, aan je linkerhand vind je sprong nummer 13. Neem een bijzonder lange aanloop en blijf zo aerodynamisch mogelijk, want het is de bedoeling dat je op het vliegveld terecht komt. Te overbruggen afstand: 480 ft. Het is aan te raden deze sprong pas te maken na de missie The Green Sabre, anders loop je het risico op een 3 sterren wanted level.
.Moet bij dat dikgedrukte stukje niet staan 4 wanted level?.Hier de link Klikkie

Mvg:Gino

Bewerkt: door Gino99
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet echt een fout, maar ik ga het hier toch posten:

De PSP pagina op WikiGTA is flink verouderd, zo staat er dat het "Base Pack" €199 kost, terwijl dat nu iets van een €150 tot €160 is. De informatie van het "Giga Pack" zou zelfs misschien helemaal verwijderd kunnen worden, want het "Giga Pack" kan je nergens meer vinden. Ook zou het natuurlijk handig zijn voor te vermelden dat op 1 september 2007 de Slimline PSP is uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

bij de script in de derde trailer van gta 4 hebben ze neergezet:

Don't be ridiculous! You're being paranoid."

maar het is:

Don't be ridiculous! You're being care of them."

dit stukje speelt zich af bij de container waar roman uit komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of het hier al staat, maar op de pagina van GTA IV staat het volgende:

GTA IV zal drie trailers krijgen, waarvan de eerste twee al beschikbaar zijn op de officiële website. In verhouding met voorgaande GTA's komen deze trailers, met name de eerste, erg vroeg.

Er staat dat er al 2 trailers op de site staan, maar de 3de staat er ook al een tijdje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

De PSP pagina op WikiGTA is flink verouderd

Prijzen simpelweg helemaal verwijderd aangezien het niet te doen en overbodig is om dat bij te houden. De overige informatie laat ik over aan onze PSP-kenners, al is het niet nodig om al te diep in te gaan op de PSP op WikiGTA.

Don't be ridiculous! You're being care of them."

Is dat überhaupt Engels? In ieder geval, de tekst op WikiGTA is correct zoals je aan de Duitse ondertiteling kunt zien.

Er staat dat er al 2 trailers op de site staan, maar de 3de staat er ook al een tijdje. :)

Inderdaad, aangepast.

Bedankt, heren!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, Ik heb een foutje gevonden over de vindplaats van de Hunter in Vice City. Er staat namelijk dat in Fox Baxter Airbase een Hunter komt als je 100 hidden packages hebt. Maar... ik heb er iets van 80 en er staat er al een ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, Ik heb een foutje gevonden over de vindplaats van de Hunter in Vice City. Er staat namelijk dat in Fox Baxter Airbase een Hunter komt als je 100 hidden packages hebt. Maar... ik heb er iets van 80 en er staat er al een ;)

Een citaat van Baffie:

Je krijgt een Hunter na 100 Hidden Packages

Je krijgt een Hunter na Keep Your Friends Close...

  1. Als je de Hidden Packages nog niet hebt gehaald, en je haalt Keep Your Friends Close, dan staat deze op de legerbasis.
  2. Als je de Hidden Packages wel hebt gehaald, maar vóór je naar het tweede eiland zou kunnen (dus via vreemde omwegen) dan staat de Hunter op de legerbasis.
  3. Als de Hunter op de legerbasis staat, verschijnt de volgende op de Helipad in Ocean Beach
  4. Als de Hunter op de Helipad staat, verschijnt de volgende op de legerbasis
  5. Als je de Hidden Packages hebt gehaald, vóór Keep Your Friends Close, maar na Phnom Penh'86 verschijnt de Hunter als eerste op de helipad in Ocean Beach

Je hebt dus waarschijnlijk "Keep Your Friends Close..." al gehaald waardoor hij al op de legerbasis spawnt. Als je alle 100 HP's verzameld spawnt hij ook nog op het helikopterplatform in Ocean Beach. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maarre... hoe quote je? Ik zie iedereen wel eens quoten maar ik weet niet hoe...
Als je het bericht voor je neemt dat je wilt quoten, dan zie je onderstaand plaatje:

post-48858-1200148274_thumb.png

Hier heb je twee mogelijkheden om te quoten. Eerst heb je het rood-omkaderde optie, "Reageer", druk hierop om meteen een nieuwe post te maken waarin de quote al staat van het bericht dat je wilde quoten.

De tweede optie, de blauw-omkaderde optie, gebruik je wanneer je meerdere berichten tegelijk wil quoten. Je drukt eerst bij elk bericht op de "+ Citeer" knop, waarna die verandert in "- Citeer". Nadat je dit bij elk bericht hebt gedaan dat je wilt quoten, druk je op "Plaats Reactie" en daar staan dan de quotes in die je wilde hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...