Ice Banana Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Type: Forumbug Soort: Klein toonverschil Oplossing: geen idée Screenschot: Op een vage manier kwam ik hier achter toen ik naar de banner keek. Ik dacht, ho eens even! Nico moet er dan toch nog bij? En toen kwam het! Kadeng; ik zag het toonverschil... Niet echt een serieuze bug, maar dit doet me denken aan een bewerksel met paint? Het oranje loopt over de zwarte lijn aan onderkant v.d banner ook. Hoelater op de avont hoe vager ik wordt Bij dank, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Bij de missie Mugshot Longshot staat er op Wiki dat je de Cheetah moet pakken en bij de dicht bijzijnde Pay and Spray moet gaan. Maar die Cheetah is een politiecheetah dus die wordt niet gesprayd. Je kan dus beter de JPC-600 pakken. Het gaat om deze pagina van Wiki. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Bij GTA III mis ik bij de radiozender ''LIPS 106 een beschrijving, de andere radiozenders hebben dit wel. Dit is geen fout, maar een item op de 'to do' lijst. Omdat WikiGTA constant in aanbouw is, willen er nog wel eens enkele beschrijvingen ontbreken. Ik zal hier binnenkort eventjes naar kijken. Op deze pagina staat in de laatste regel van de beschrijving van Miguel:Asuka vermoordt en Maria ontvoert, misschien kan er neergezet worden: Asuka wordt vermoord en Maria wordt ontvoert door de Colombian Cartel. Op zich klopt de zin wel, maar doordat er twee keer over "vermoorden" gepraat wordt staat het misschien een beetje dubbelop en zorgt dit voor verwarring. Nu is jouw gegeven oplossing ook een beetje dubbelop, zoals GhostRider al opmerkte. Ik heb het daarom zelf even aangepast, zodat het hopelijk iets duidelijker is. Er is een heel klein typ-foutje: 'Tommy' moet met een hoofdletter.http://nl.wikigta.org/wiki/Ken_Rosenberg Bijna onderaan. Reeds aangepast door een andere Wikilid. Ook namens hem: bedankt voor het melden! Type: Forumbug[..] Dit soort fouten kun je in dit topic kwijt. In dit topic dienen alleen fouten van WikiGTA gemeld te worden. Bij de missie Mugshot Longshot staat er op Wiki dat je de Cheetah moet pakken en bij de dicht bijzijnde Pay and Spray moet gaan. Maar die Cheetah is een politiecheetah dus die wordt niet gesprayd. Je kan dus beter de JPC-600 pakken. Het gaat om deze pagina van Wiki. Ook reeds aangepast door een ander Wikilid. Bedankt voor het melden! *Plaatje* Hetzelfde als bij de melding van ICE BANANA: dit soort fouten kun je in dit topic melden. Allen bedankt voor het melden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 Ik wilde klikken op walktrough maar het gaat niet want hij zegt dat bugs in walktrough. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jortlaban Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2008 twee slordige foutjes: 1: Gruppe sechs is niet een parodie op Gruppe Sieben maar een mix van Gruppe Sieben en GROUP 4 Securicor 2: RIP currents is bestaand engels voor terug stromend water op het strand (ook bekend als Rip Tide of gewoon rip)... het heeft NIETS met doden te maken... alhoewel er natuurlijk wel naar gerefereerd word in de game natuurlijk). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 1: Gruppe sechs is niet een parodie op Gruppe Sieben maar een mix van Gruppe Sieben en GROUP 4 Securicor Goed opgemerkt. Ook de link Securicar -> Securicor kan haast geen toeval zijn. Ik heb het toegevoegd aan de pagina met een kleine aanpassing: in 2001 (toen de parodie voor het eerst opdook in GTA III) bestond Group 4 securicor nog uit twee afzonderlijke bedrijven. RIP currents is bestaand engels voor terug stromend water op het strand (ook bekend als Rip Tide of gewoon rip)... het heeft NIETS met doden te maken... alhoewel er natuurlijk wel naar gerefereerd word in de game natuurlijk). Nog nooit eerder van het begrip gehoord, maar inderdaad. Schijnbaar dus geen easter egg, maar gewoon een excuus voor het feit dat er niemand zwemt in Vice City. Ik zal de pagina verwijderen. Dat currents niets met doden te maken hebben is volgens deze afbeelding op Wikipedia overigens niet helemaal waar. Bedankt voor je bijdrage, en welkom op het forum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jasperke Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Securicar_%28GTA_III%29, als ik hier op de vindplatsenknop druk, dan komt er te staan dat hij niet bestaat, ik zou graag willen weten waar het zich bevind. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 (bewerkt) http://nl.wikigta.org/wiki/Securicar_%28GTA_III%29, als ik hier op de vindplatsenknop druk, dan komt er te staan dat hij niet bestaat, ik zou graag willen weten waar het zich bevind.De Securicar uit GTA III heeft helaas geen vaste spawnplaats. Je zult hem dus op staat moeten tegenkomen, of uit een missie halen. Zo mag je na de missie Decoy de Securicar houden.Maar aangezien de Securicar geen vaste spawnplek heeft heb ik dat ook even gewijzigd, bedankt voor het melden. Bewerkt: 4 februari 2008 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Op de pagina van de Macisla Barber doen de plaatjes van Bald & Goatee, Bald & Beard en Mohawk & Beard het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Op de pagina van de Macisla Barber doen de plaatjes van Bald & Goatee, Bald & Beard en Mohawk & Beard het niet.Fixed, bedankt voor het opmerken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Op de Pagina van Cheats pagina van GTA San Andreas is er een klein foutje bij Wapenset 2 Wapenset 2 Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher Moet Pistol geen Desert Eagle zijn? Bewerkt: 5 februari 2008 door ICE BANANA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Admiral Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Ik heb niet echt een fout, maar een aanvulling. In de replay van GTA zie je bij de Shamal zijn wielen uitgeklapt (als je vliegt), terwijl je ze ingeklap hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2008 Op >>deze<< staat het volgende bij de Hydra besturing: Stuwraketten naar achteren 8 (numpad) Rechter joystick naar voren Stuwraketten omlaag 2 (numpad) Rechter joystick naar voren Moet bij één van die twee niet ''Rechter joystick naar achter'' staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 Op de frontpage van de wiki, staat er: Vanavond lancering offici�le Grand Theft Auto IV website Dus die ? moet weg en er komt e te staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.