Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Op deze pagina staat: duidelijk dat 'het' in 1984 een man zou zijn en hij zich later.

Hij/zij wordt steeds beschreven als 'het'.

En dan staat er opeens in deze zin dat het hij is.

Ik denk dat dat ook 'het' moet worden.

Van Johannes47

Bewerkt: door Johannes47
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op deze pagina staat: duidelijk dat 'het' in 1984 een man zou zijn en hij zich later.

Hij/zij wordt steeds beschreven als 'het'.

En dan staat er opeens in deze zin dat het hij is.

Ik denk dat dat ook 'het' moet worden.

Van Johannes47

Lees de gehele zin:

Wel wordt in GTA Vice City Stories duidelijk dat 'het' in 1984 een man zou zijn en hij zich later heeft laten ombouwen tot een vrouw.
Link to comment
Delen op andere websites

Bij 'LIPS 106', de radiozender die je in GTA III en Liberty City Stories kunt vinden staat geen samenvatting over wat de radiozender daadwerkelijk inhoud. Uiteraard niet echt iets belangrijks maar ik vond het nodig om te melden aangezien de andere radiozenders wel een samenvatting hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij GtaIII het missieoverzicht, kan je "Bomb da Base Act I" van Salvatore, pas doen als je ook "Blow Fish" van Toni heb gedaan! daar hoort dus nog een extra lijntje :D

ik ontdekte dit net omdat ik de snelste weg naar "The Exchange" van Catalina zocht :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Redelijk ernstige fout gevonden in context van GTA Vice City Stories. Zowel op de pagina van de missie High Wire als de pagina over Diego, staat dat Victor Diego redt in deze missie. Echter, toen ik dat las, was ik in de veronderstelling dat het mij helemaal niet Diego leek toen i kde missie deed. Dus ik deed deze missie opnieuw, en mijn vermoeden werd bevestigd. De man die de hele missie tegen je praat (met het Spaanse accent) is helemaal niet Diego! Als je de missie enkele keren herhaalt, zie je dat het simpelweg een ped is, met zelfs telkens een andere kleur shirt. Ook klopt wat hij zegt zoizo helemaal niet bij zijn karakter. Normaal gesproken is Diego een hele stille, onvriendelijke man, en hier zou hij opeens heel er sociaal en dankbaar zijn. Dat klopt dus niet. Oftewel allebei deze pagina's moeten worden aangepast. Bij de eerste pagina moet woren vermeld dat het een handlanger van de Mendez Brothers is. Bij de pagina over Diego moet het stuk verwijderd worden dat hij erg dankbaar is (immers, nu is er niets om dankbaar voor te zijn), en de zin die begint met "Jammer genoeg verraadt Diego samen met Armando de Vance Family"moet ook aangepast worden (tenminste, als met 'jammer genoeg' wordt bedoeld 'hoewel hij erg dankbaar was').

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

PS: Bewijs dat het Diego niet is, is te vinde in

filmpje, op 3:20. Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PC staat al op hoogste resolutie hoor ...

Screen:

[plaatje]

Heel vreemd, bij mij thuis doet ie het ook zo (dus met de tekst door de plaatjes heen) en ik draai ook een hoge resolutie hier. Op mijn werk vanmiddag stond het allemaal prachtig, dus nu weet ik het ook niet meer. Op beide PC's Internet Explorer trouwens, dus dat kan het verschil niet zijn. Iemand anders met meer fantasie een idee???

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PC staat al op hoogste resolutie hoor ...

Screen:

[plaatje]

Heel vreemd, bij mij thuis doet ie het ook zo (dus met de tekst door de plaatjes heen) en ik draai ook een hoge resolutie hier. Op mijn werk vanmiddag stond het allemaal prachtig, dus nu weet ik het ook niet meer. Op beide PC's Internet Explorer trouwens, dus dat kan het verschil niet zijn. Iemand anders met meer fantasie een idee???

Doet de pagina het nu weer? Het is hier nu wel goed maar ik vertrouw er niet helemaal op.
Link to comment
Delen op andere websites

Klein foutje ontdekt op de GTA SA Easter Eggs pagina. De zin bijna helemaal onderaan, bijbehorende de Easter Egg van Tanner, ziet er zo uit:

In de missie Madd Dogg's Rhymes maakt een bewaker de opmerking "Tanner, you suck!" tijdens het spelen van een videospel. Tanner is het hoofdpersonage van het spel Driver. De voorgeschiedenis ervan is te hier te lezen.

Bij het allerlaatste zie je een 'te' teveel. Dat is dus de 'te' die je voor de link 'hier' ziet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA is er een onderzoek gedaan naar voertuigen in GTA IV ... echter, is 'motor 1' niet precies dezelfde als de NRG 900 RR ... dat zou dus betekenen dat deze motor er 2x in staat.

Na mijn idee is het gewoon dezelfde motor ... zo niet dan hoor ik het vanzelf ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn PC staat al op hoogste resolutie hoor ...

Screen:

[plaatje]

Heel vreemd, bij mij thuis doet ie het ook zo (dus met de tekst door de plaatjes heen) en ik draai ook een hoge resolutie hier. Op mijn werk vanmiddag stond het allemaal prachtig, dus nu weet ik het ook niet meer. Op beide PC's Internet Explorer trouwens, dus dat kan het verschil niet zijn. Iemand anders met meer fantasie een idee???

Doet de pagina het nu weer? Het is hier nu wel goed maar ik vertrouw er niet helemaal op.

Ja, nu zie ik het weer goed. Bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...