Jump to content

Foutje gevonden


PatrickW

Recommended Posts

Plaats: Ballas gang pagina

Waar: Algemene info

Wat: Er staat dat de Ballas geen gang auto hebben, maar in het cargrp.dat bestand staan de groepen en welke auto's ze rijden, bij de Ballas staat er dat ze de Majestic en de Tahoma rijden.

Plaats: Grove street families gang pagina

Waar: Algemene info

Wat: Er staat dat de Grovestreet families geen gang auto hebben, maar in het cargrp.dat bestand staan de groepen en welke auto's ze rijden, bij de Ballas staat er dat ze de Greenwood, Savanna en de Voodoo rijden.

Dat is het voor nu.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • .Timothy

    149

  • ASPHALT

    121

  • _KoE_Mzungu

    119

  • GTA-Sheep

    95

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bij San Andreas heb ik er 1 gevonden.

Bij Ballas wapens staan veelste weinig wapens want als je met ballas in gangwar zit komen ze met AK-47 Shotguns SMS op je af

Ja, maar dat is ook zo met de andere gangs in een gangwar, op WikiGTA worden alleen de wapens genoemd die ze dan ook dragen als ze gewoon over straat lopen. Geen fout dus ;)
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een heeeel groot probleem ik heb laatst de missie burning desire gedaan en toen ik het meisje naar huis had gebracht liep mijn spel vast ik dagt :N waarom maar ik moest hem opnieuw opstarten helemaal niks deed het nog maar toen ik hem nog een keer deed ging het weer fout toen ben ik naar een help site gegaan en daar stond een filmpje maar bij dat filmpje ging het meisje naar haar huis en bij mij liep ze naar iemand anders zijn auto en jatte ze die en ik kan helemaal niks doen ik heb het nu 8 keer geprobeerd ofzo :duh: maar het wil niet ik hoef alleen burning desire te halen en ik heb het nieuwe land :eten: dus wil ik die vet graag halen maar ja het wil niet dus ga ik nu om hulp vragen ik heb ook al meerdere keren gezien dat er meer mensen zijn met hetzelfde probleem dus ik hoop dat het te verhelpen is. alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt doordat je de Riot Cheat hebt gebruikt, deze cheat zorgt ervoor dat mensen elkaar gaan doden, auto's gaan stelen en dus geen brave burgers meer zijn. Als je dit doet valt onder meer deze missie niet meer te spelen. Je moet dan een nieuw spel starten. Let op dat je deze cheat dus nooit meer gebruikt (mits je hem opslaat uiteraard). De cheat is 'STATE OF EMERGENCY' en valt hier te bezichtigen. Nogmaals, niet gebruiken!

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt doordat je de Riot Cheat hebt gebruikt, deze cheat zorgt ervoor dat mensen elkaar gaan doden, auto's gaan stelen en dus geen brave burgers meer zijn. Als je dit doet valt onder meer deze missie niet meer te spelen. Je moet dan een nieuw spel starten. Let op dat je deze cheat dus nooit meer gebruikt (mits je hem opslaat uiteraard). De cheat is 'STATE OF EMERGENCY' en valt hier te bezichtigen. Nogmaals, niet gebruiken!

ik heb geen cheats gebruikt en ik heb het op de ps2

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat op WIKIGTA bij GTA VCS bij veel zijmissies alleen voor ps2 versie.

Het zou ook handig zijn als hier informatie over beschikbaar was.

En op de kaarten van de stundbonussen en rampages staan niet die allemaal van de ps2

Zou dat er ook bij kennen komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Frank Tenpenny's beschrijving staat dat CJ pas in Las Venturas weer met hem te maken krijgt, maar dat is niet waar. In San Fierro moet CJ eerst een DA laten arresteren voor Tenpenny, en daarna een journalist uitschakelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er staat op WIKIGTA bij GTA VCS bij veel zijmissies alleen voor ps2 versie.

Het zou ook handig zijn als hier informatie over beschikbaar was.

En op de kaarten van de stundbonussen en rampages staan niet die allemaal van de ps2

Zou dat er ook bij kennen komen?

De PS2 rampages zijn er gisteravond aan toegevoegd. De USJ's staan er al ruim een week. De exclusiefe PS2 rampages en USJ's staan met een gele bolletje aangegeven op de kaart. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt doordat je de Riot Cheat hebt gebruikt, deze cheat zorgt ervoor dat mensen elkaar gaan doden, auto's gaan stelen en dus geen brave burgers meer zijn. Als je dit doet valt onder meer deze missie niet meer te spelen. Je moet dan een nieuw spel starten. Let op dat je deze cheat dus nooit meer gebruikt (mits je hem opslaat uiteraard). De cheat is 'STATE OF EMERGENCY' en valt hier te bezichtigen. Nogmaals, niet gebruiken!

ik heb geen cheats gebruikt en ik heb het op de ps2

Het kan zijn dat je hem per ongeluk hebt ingetoetst aangezien het niet heel veel knoppen kost. Bovendien kan je de cheat ook op de PS2 invoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt doordat je de Riot Cheat hebt gebruikt, deze cheat zorgt ervoor dat mensen elkaar gaan doden, auto's gaan stelen en dus geen brave burgers meer zijn. Als je dit doet valt onder meer deze missie niet meer te spelen. Je moet dan een nieuw spel starten. Let op dat je deze cheat dus nooit meer gebruikt (mits je hem opslaat uiteraard). De cheat is 'STATE OF EMERGENCY' en valt hier te bezichtigen. Nogmaals, niet gebruiken!

ik heb geen cheats gebruikt en ik heb het op de ps2

Het kan zijn dat je hem per ongeluk hebt ingetoetst aangezien het niet heel veel knoppen kost. Bovendien kan je de cheat ook op de PS2 invoeren.

Beetje onwaarschijnlijk. Hij zegt dat ie niet gecheat heeft. Natuurlijk is het wel mogelijk dat hij de cheat een keer per ongelijk ingetoets heeft, maar bij het saven krijg je al tijd het bericht: 'There are used 1 or more cheats, are you sure you want to save your progress'. Zoiets wat het in ieder geval. BTW, dit is de cheat bij de PS-2 = Down.gifLeft.gifUpbutton.gifLeft.gifCross.gifRight2.gifRight1.gifLeft2.gifLeft1.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...